Neděle, 14 dubna, 2024
DomůRecenzeVýběr: Nejlepší aplikace a hry (leden 2016)

Výběr: Nejlepší aplikace a hry (leden 2016)

Se zajímavými novými aplikacemi a hrami vás na stránkách Světa Aplikací seznamujeme prakticky každý den. Jenže mimo to vám přinášíme hromadu dalších zpráv o žhavých technologických novinkách, crowdfundingových kampaních, nejrůznějších výzkumech a českých operátorech.

Z toho důvodu hrozí, že zajímavé aplikace a hry by mezi ostatními novinkami mohly zapadnout. Proto zde máte další pravidelné shrnutí toho nejlepšího, co se urodilo za měsíc leden. Bylo toho opravdu mnoho, proto se nebudeme zdržovat a rovnou se do toho pustíme.

Punch Club

Ačkoliv se v obchodech s aplikacemi objevují desítky zajímavých her denně, jen málokterá z nich je natolik unikátní jako Punch Club. V Punch Club se budete starat o mladého chlapce, který se chce stát vrcholovým boxerem. To obnáší spoustu trénování, ale také docela přízemní činnosti jako je práce, nebo nákupy (váš svěřenec potřebuje peníze, aby měl co jíst). Naprostou špičkou jsou potom souboje, které můžete ovlivňovat pouze na dálku a to mezi jednotlivými koly.

[appbox googleplay com.tinybuildgames.punchclub]

[appbox appstore 1024951378]

Punch Club

Evo Explores

Vývojáři Evo Explores se netají tím, že se nechali inspirovat jednou z nejlepších logických her všech dob – Monument Valley. A i kdyby se tím tajili, všem by to bylo jasné. Evo Explores už na první pohled vypadá, jako by Monument Valley z oka vypadla. A co potom její hratelnost, která je – více méně – také stejná. Pokud máte rádi logické hry, Evo Explores musíte mít.

[appbox windowsstore appid 9nblggh6ch07]

Evo Explores

Dungelot: Shattered Lands

Dungelot: Shattered Lands je už třetí díl série roguelike her, v nichž se se svým hrdinou opakovaně pouštíte do temných dungeonů, abyste v nich porazili všechny nepřátele, vyplenili poklady a nakonec zemřeli. A tak pořád dokola až dokud nedojdete na konec. Od posledně se hra odklonila od free-to-play prodejního modelu a my jsme za to velmi rádi. Pokud máte rádi výzvy, Dungelot: Shattered Lands nemáte co zkazit.

[appbox appstore 1034658841]

Dungelot Shattered Lands

The Room Three

V pořadí třetí pokračování výborné logické hry, v níž prozkoumáváte důmyslné skříňky a montujete součástky, abyste mohli prozkoumávat další skříňky a montovat nové součástky. Na konci tohoto procesu vás přitom čeká odhalení velkého tajemství. Skvělá zpráva je, že The Room i napotřetí drží laťku hratelnosti hodně vysoko, takže pokud jste si užili předchozí dva díly, bude vás bavit i ten nejnovější.

[appbox googleplay com.FireproofStudios.TheRoom3]

[appbox appstore 918054748]

The Room Three

Akari Puzzle – Lightup

Akari Puzzle – Lightup je hra od českého vývojáře Dana Urbánka, která nabízí celkem 60 různých logických hádanek. Ty jsou vystavěny na jednoduchém principu rozsvěcování bílých políček za pomoci správně rozmístěných žárovek. Hra je k dispozici ke stažení zdarma, takže pokud popisku výše moc nerozumíte, sami si ji vyzkoušejte.

[appbox googleplay cz.danurbanek.lightup]

akari-puzzle

The Ball Game

Ve hře The Ball Game ovládáte fotbalový míč, který kopáním a správnými odrazy dostáváte přes překážky postavené z tréninkových kuželů. Ve hře je tedy velmi důležitá přesnost, ale také správné načasování a odhad odrazu. Pohyb míče je zcela realistický, takže se máte na co těšit. Hra je zdarma k dispozici pro Android a iOS.

[appbox googleplay cz.panopera.theballgame]

[appbox appstore 1020602237]

the-ball-game

Smart Matches

Placená logická hříčka, ve které se proti sobě postaví dva hráči (online, případně hráč proti AI). Tito hráči postupně ubírají z hracího pole sirky. Prohrává ten, na nějž vybude poslední sirka. Jednoduchý nápad, ale naprosto famózní zábava. Hra je k dispozici pro platformu Android a to za necelých 27 korun. Jo a abychom nezapomněli – část výdělku z prodeje této hry jde na konto Lékaři bez hranic.

[appbox googleplay com.donate2charityapps.happymatches&hl=en]

Smart Matches

KinScreen

KinScreen je drobná aplikace, která vám pomůže přizpůsobit automatické vypínání displeje. KinScreen komunikuje se senzory, díky čemuž rozpozná, zdali telefon držíte v ruce a tudíž ho potřebujete rozsvítit, nebo zdali jste ho položili na stůl a tudíž zdali může zůstat zhasnutý. Díky tomu vám energie zbude na mnohem důležitější činnosti.

[appbox googleplay com.teqtic.kinscreen&hl=en]

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/kinscreen/“/]

Kickstarter

Po několika měsíčním působení na iOS se aplikace Kickstarteru dostala také na Android. V aplikaci můžete objevovat nové projekty, přispívat svými penězi a dostávat novinky ohledně projektů, které jste již podpořili. Aplikace zatím nepodporuje funkce pro vývojáře, ale pro běžného uživatele je naprosto dostačující.

[appbox googleplay com.kickstarter.kickstarter&hl=en]

[appbox appstore 596961532]

kickstarter_android_app.0

Defumblr

Defumblr je chytrá uzamykatelná obrazovka, která dokáže zvýšit vaši produktivitu. Po rozsvícení smartphonu vám ukáže všechny důležité notifikace, jako například upozornění na zprávy z různých komunikačních programů, nebo například na maily atd. Díky tomu máte vždy okamžitý přehled, zdali vás někdo nesháněl. Defumblr toho však umí podstatně víc, proto vám doporučujeme, abyste si ji stáhli a vyzkoušeli a vlastní pěst. Ostatně vůbec nic nestojí.

[appbox googleplay com.delvv.lockscreen&hl=en]

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/defumblr/“/]

Mobile Data Usage

Ačkoliv mobilní operátoři datové balíčky poskytují za stále výhodnější ceny, hlídání objemu stahovaných dat je stále velmi aktuální. Pokud i vy potřebujete vědět, kolik dat jste měsíčně stáhli, případně jak náročné jsou určité aplikace, a pokud vám nevyhovuje základní datová aplikace v Androidu, možným řešením je Mobile Data Usage. Jedná se o velmi pěkně zpracovanou aplikaci pro přehled datových toků, která přináší mnoho nezvyklých funkcí jako možnost měření dat stažených přes Wi-Fi atd. A navíc – aplikace je opravdu velmi přehledná a díky Material Designu se na ní skvěle kouká.

[appbox googleplay com.gibli.android.datausage&hl=en]

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/mob-usage/“/]

Mimicker

V Microsoftu nepracují pouze na seriózních projektech, o čemž vás přesvědčí například Mimicker. Jedná se o geniální budík, který z postele vyžene i ty největší spáče. K jeho vypnutí vám totiž nepomůže klasické zamáčknutí, ale budete muset odehrát jednu z miniher – ty spočívají třeba v tom, že do několika sekund budete telefonem muset vyfotit nějakou zelenou věc. Dokud se vám to nepovede, budík bude zvonit… a zvonit… a zvonit.

[appbox googleplay com.microsoft.mimickeralarm&hl=en]

microsoft_mimicker_alarm_ico-729x478