Pondělí, 8 srpna, 2022
DomůNovinkyVodafone spustil novou responzivní verzi své samoobsluhy

Vodafone spustil novou responzivní verzi své samoobsluhy

Samoobsluha Můj Vodafone po třech letech mění svou podobu. Nová verze přináší zákazníkům čistý, moderní design a maximální přehlednost jednotlivých položek. Můj Vodafone s o 40 % nižším počtem stránek je plně responzivní, a rozhraní se tak přizpůsobí mobilním telefonům, tabletům i větším obrazovkám. K dispozici je od 28. února.

Míra využití samoobsluhy přes mobilní telefony meziročně vzrostla o 132 %. Za poslední rok se na muj.vodafone.cz přihlásilo 90,2 % všech paušálních zákazníků. Za poslední rok vzrostl počet uživatelů, kteří řeší svoje zákaznické požadavky přes mobilní internet, o 41 %.

„Vnímáme aktuální trendy v tvorbě webových aplikací a snažíme se jim co nejlépe vyhovět. Nová verze samoobsluhy je založena především na zpětné vazbě od našich zákazníků,“ říká Peter Baláž, manažer online péče Vodafonu. „Moderní design a jasnější obsah klientům výrazně usnadní nastavení tarifu i platby za další služby.“

vodafone-logo-184340

V nové responzivní verzi samoobsluhy Vodafone snížil počet stránek o 40 % a znatelně zjednodušil orientaci v prostředí a správu služeb. Po přihlášení zákazník ihned vidí přehled těch nejdůležitějších informací včetně aktuální útraty a dlužné částky. Stará mobilní samoobsluha pod adresou ms.vodafone.cz již nebude funkční.

Screenshot_2015-03-03-09-38-08 Screenshot_2015-03-03-09-38-16

Zdroj: TZ Vodafone

Mirek Kočí
Mirek Kočí
Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.
Další články

Nejčtenější

Poslední komentáře