Středa, 26 června, 2024
DomůRecenzeNejlepší sportovní hry minulého roku pro Android, iOS i WP

Nejlepší sportovní hry minulého roku pro Android, iOS i WP

Nabídka obchodů s aplikacemi se neustále rozrůstá. Ať už mluvíme o Google Play, App Store nebo Windows Phone Store, každý okamžik do nich přibývají desítky a stovky her nejrůznějších kvalit. Čert aby se v tom vyznal, že?

Pokud také trpíte pocitem, že se v té záplavě herních novinek ztratíte, pomůže vám náš výběr nejlepších her roku 2014 seřazených do jednotlivých kategorií (arkádové hry, adventury, RPG hry, logické hry, závodní hry, strategické hry, akční hry a simulátory). Články uveřejňujeme postupně, takže i na váš šálek kávy se dostane. Dnes se podíváme na nejlepší sportovní hry.

Jelikož sportovní hry jsou žánrem spíše okrajovým, v článku níže najdete pouze devět zástupců. A i tak jsme měli problém, abychom vyselektovali výhradně kvalitní hry. Doufejme, že rok 2015 bude pro sportovní hry přívětivější, abychom příště měli z čeho vybírat!

FIFA 15 Ultimate Team

I přestože FIFA 15 Ultimate Team měla při launchi hry obrovské problémy, její servery padaly a hra si často nezapsala ani váš postup, tvůrci v průběhu času většinu těchto much patřičně doladili. A vznikla tak nejlepší sportovní hra roku 2014 i nejlepší sportovní hra pro mobily vůbec. FIFA 15 Ultimate Team je samozřejmě fotbalová hra, jejímž základem jsou fotbalové zápasy tak, jak je známe z klasických FIFA her. Vedle toho však svůj tým obohacujete o nové hráče, obchodujete a vůbec staráte se o management, který je s fotbalovým týmem spojen. A právě tato část nám přišla možná ještě zábavnější, nežli samotné hraní, ale to je spíše věc vkusu. Vyzkoušejte, nic za to nedáte!

FIFA 15 Ultimate Team

[appbox googleplay com.ea.game.fifa15_row]

[appbox appstore 870794720]

[appbox windowsphone 5f4d919e-cc48-40a9-a527-916415f85e28]

Snowboard Party

Velmi realistické snowboardové závody, v nichž jezdíte na čas, ale také na body. To znamená, že během jízdy děláte nejrůznější kejkle a triky, za něž jste odměňováni. Něco jako Tony Hawk Pro Skater jenom na sněhu. K tomu si přičtěte obrovské množství nejrůznějších vylepšení a vůbec věcí k odemknutí a máte zimní hit číslo jedna.

snowboard-party

[appbox googleplay com.ratrodstudio.snowparty]

[appbox appstore 922316241]

[appbox windowsphone 240d9336-f53a-4861-b460-72d386c0f2a8]

Shred It!

Druhým zimním hitem našeho výběru je taktéž snowboardová hra s názvem Shred It! Předností této hry je slušné dotekové ovládání a závody, v nichž teče adrenalin proudem. Nakonec je této hře třeba přiznat i velmi originální pojetí. Zatímco jiné hry se snaží o maximální grafickou věrnost, Shred It! představuje originální jakoby z papíru vymodelované prostředí. Krása, opravdu!

shred-it

[appbox googleplay com.emstudios.shredit]

[appbox appstore 884964321]

[appbox windowsphone 43a0128d-c93d-4880-8e66-83d6571beed6]

Shred! Extreme Mountain Biking

Extrémní sporty nejsou populární pouze v televizi, ale i na dotekových zařízeních. Svědčí o tom například hra Shred! Extreme Mountain Biking. Tato hra zcela jistě není dokonalá, ale právě díky své extrémní náplni má ohromné kouzlo. A o co že to v ní jde? No přeci o ježdění na kole, tedy na horském kole. A to pěkně ze srázů dolů a v plné rychlosti. Troufnete si?

shred-extreme-mountain-biking

[appbox googleplay com.ASBO.Shred]

[appbox appstore 926256202]

[appbox windowsphone 3e512a51-97e4-4593-b446-388a8e020c32]

Table Tennis Touch

Druhý adept na nejlepší sportovní hru pro chytré telefony je bezesporu Table Tennis Touch. V této hře se stanete hráčem pink pongu, do ruky si vezmete pingpongovou pálku a budete hrát, až se vaše prsty budou pod puchýři prohýbat. Na Table Tennis Touch je nejzábavnější mechanika odehrávání, kdy pálka přesně reaguje na pohyby vašich prstů po displeji. Díky tomu můžete protivníkovi udělovat rychlé smeče, ale i točené střely, které vám pomohou stejně, jako taktizování. Mezi jednotlivými utkáními pak můžete směňovat vyhrané body za lepší pálky a další bonusy, nebo se učit příslušné údery v zábavných tréninkových misích.

table-tennis-touch

[appbox googleplay uk.co.yakuto.TableTennisTouch]

[appbox appstore 860620713]

NBA 2K15

NBA 2K15 je jedna z nejvelkolepějších sportovních her pro mobily a tablety s iOS. Basket v podání této hry je tedy událost, na níž jen tak nezapomenete. Hra přitom balancuje někde na pokraji arkády a lehké simulace, takže se hodí do ruky spíše zdatnějším hráčům. Pro začátečníky máme v článku níže ještě jeden basket. Od vydavatele 2K minulý rok na mobilech přistála ještě jedna sportovní hra, o jejích kvalitách však nejsme moc přesvědčeni. Tato hra se jmenuje NHL 2K a jak už poznáte z jejího názvu, zprostředkovává hraní hokeje.

nba-2k15

[appbox appstore 898164624]

Ice Rage: Hockey

Pakliže pro mobily hledáte kvalitní hokej, spíše než NHL 2K vám doporučujeme Ice Rage: Hockey. Pro Androidisty a Appláky není tato hra žádnou novinkou, nicméně na Windows Phone Store se dostala teprve loni, pročež ji opět připomínáme. Ice Rage: Hockey je netradiční hokejovou hrou, neboť je v ní omezený počet hráčů na hřišti i jejich samotný vzhled. Namísto vycpaných hokejistů si ve hře můžete vstřelit gól s medvědy, kočkami a dalšími superstar a to jak v singleplayeru, tak i v lokálním multiplayeru, tedy s živým hráčem na jednom tabletu. Pecka.

ice-rage-hockey

[appbox googleplay com.herocraft.game.free.icerage]

[appbox appstore 481028647]

[appbox windowsphone 0c6b746f-e408-466c-b77c-caa24ae8f888]

NBA JAM

O něco arkádovější a vzhledem komiksovější basket, který jsme vám slibovali výše, se jmenuje NBA JAM. Tento basketbal má i přes rozsáhlou nabídku možností poměrně intuitivní ovládání. Postavení tlačítek a toho, co po zmáčknutí vytvoří, sice budete muset nacvičit, jakmile to ale vaše hlava pobere, nic vám nebrání zavěšovat ze všech pozic a stát se basketbalovými mistry.

nba-jam

[appbox googleplay com.eamobile.nbajam_row_wf]

[appbox appstore 402370879]

[appbox windowsphone 0c1186c6-96d4-43d7-93fe-e893632d1500]

Představili jsme vám celkem 9 sportovních her pro Android, iOS a Windows Phone. Tento rok se nám nabídka z tohoto žánru zdála poměrně chudá, ale možná jsme na něco zapomněli. Pokud máte tip na další zajímavou sportovní hru, určitě nám její jméno zanechte v diskuzi. Vyzkoušíme ji a případně ji zpětně do našeho výběru zařadíme!