Huawei oznámil finanční výsledky za uplynulý rok. Celkové tržby meziročně vzrostly o 30 procent na 12,2 miliardy dolarů a poprvé překročily 10 miliard dolarů. Firma dodala na trh rekordních 75 milionů smartphonů, což znamená meziroční nárůst o 45 %.
Jedním z nejvýraznějších úspěchů za rok 2014 je podíl smartphonů střední a vyšší třídy na celkových dodávkách, který vzrostl na 18 %. Modelu Huawei P7 se pouhých šest měsíců po květnovém uvedení v Paříži celosvětově prodaly čtyři miliony kusů.
Huawei Mate 7 pak zaznamenal velmi kladné přijetí mezi zákazníky z řad manažerů, a to na všech trzích a pouhé tři měsíce od svého uvedení na trh loni v září se jej prodaly více než dva miliony kusů.
Dobrých výsledků loni dosáhla také značka Honor. Dodávky zařízení Honor dosáhly 20 milionů kusů, z čehož výrobků řady Honor 3C to bylo více než osm milionů kusů, řady Honor 3X přes čtyři miliony kusů a řady Honor 6 přes tři miliony kusů. Ke konci roku byla značka Honor přítomná ve více než 60 státech a regionech celého světa.
Richard Yu, generální ředitel společnosti Huawei, věří, že se firmě podaří do budoucna udržet tempo růstu dosažené v roce 2014 a dále upevní své přední postavení na trhu smartphonů střední a vyšší třídy.
Zdroj: Huawei