Pátek, 12 srpna, 2022
DomůNovinkyGoogle chystá změny, které zabrání náhodnému kliknutí na reklamu

Google chystá změny, které zabrání náhodnému kliknutí na reklamu

Firma Google vyhlásila válku náhodnému kliknutí na reklamu, které doprovází téměř každou druhou free-to-play aplikaci či hru, a představila hned tři horké novinky. 

V první řadě jde o nový, neklikatelný rámeček, který bude okolo reklamy na webu. Ten zabrání náhodnému kliknutí například při scrollování stránky. Neklikatelné by pak měly být i samotné ikony aplikací a her, které se zobrazují v rámci reklamy na nové kousky vývojářských studií právě v průběhu užívání aplikací. A nakonec přijde i deaktivace automatického přesměrovávání po kliknutí na pop-up reklamu během několika prvních vteřin po zobrazení.

Trio novinek sice není nijak převratné, společně by nám však mělo přinést mnohem pohodlnější užívání aplikací a hraní her, než jsme byli doposud zvyklí. Jen si vzpomeňte, kdy jste naposledy sami na nějakou reklamu klikli.

ap_resize

Zdroj: Android Police

 

Martina Lipertová
Martina Lipertová
Redaktorka na volné noze, ale především vášnivá hráčka videoher na všech myslitelných herních platformách včetně Androidu a Applu.
Další články

1 komentář

  1. Nikdy na reklamu neklikám úmyselne a vždy ju okamžite zatváram. Veci si kupujem, keď ja chcem a nie, keď je to výhodné predajcovi. Google by sa mal v prom rade postarať o to, aby každá aplikácia v jeho obchode musela mať aj platenú verziu bez reklám. Ďalej by mal zatočiť s klamlivými reklamami typu „Vo vašom zariadení bol nájdený vírus…“ Klamlivú reklamu by mal okamžite sankcionovať úplným zákazom daného reklamného systému.

Diskuze je uzavřena.

Nejčtenější

Poslední komentáře