Firma Google vyhlásila válku náhodnému kliknutí na reklamu, které doprovází téměř každou druhou free-to-play aplikaci či hru, a představila hned tři horké novinky.
V první řadě jde o nový, neklikatelný rámeček, který bude okolo reklamy na webu. Ten zabrání náhodnému kliknutí například při scrollování stránky. Neklikatelné by pak měly být i samotné ikony aplikací a her, které se zobrazují v rámci reklamy na nové kousky vývojářských studií právě v průběhu užívání aplikací. A nakonec přijde i deaktivace automatického přesměrovávání po kliknutí na pop-up reklamu během několika prvních vteřin po zobrazení.
Trio novinek sice není nijak převratné, společně by nám však mělo přinést mnohem pohodlnější užívání aplikací a hraní her, než jsme byli doposud zvyklí. Jen si vzpomeňte, kdy jste naposledy sami na nějakou reklamu klikli.
Zdroj: Android Police
Nikdy na reklamu neklikám úmyselne a vždy ju okamžite zatváram. Veci si kupujem, keď ja chcem a nie, keď je to výhodné predajcovi. Google by sa mal v prom rade postarať o to, aby každá aplikácia v jeho obchode musela mať aj platenú verziu bez reklám. Ďalej by mal zatočiť s klamlivými reklamami typu „Vo vašom zariadení bol nájdený vírus…“ Klamlivú reklamu by mal okamžite sankcionovať úplným zákazom daného reklamného systému.