I přestože má Instagram stovky milionů uživatelů, stále nám přináší inovace, které rozšiřují a upravují jeho možnosti a dělají z něj nepostradatelný nástroj pro stále větší publikum. Mezi nejzajímavější nové funkce patří vkládání a přehrávání videí. A právě k této možnosti se pojí nejčerstvější novinka.
Díky poslední aktualizaci uživatelé dostávají možnost sledovat, kolik lidí si video přehrálo (po vzoru sítí jako je například YouTube, Vimeo, ale i Facebook). To by lidi mělo motivovat k vytváření co nejkvalitnějšího obsahu, ale také je jistým způsobem „odměňovat“ za případné kvalitní výtvory.
Instagram uvedl, že za zhlédnutí videa považuje to, pokud se na něj uživatel kouká alespoň tři sekundy.
Na videa na Instagramu se v současné době kouká až 40% uživatelů, přičemž toto číslo údajně stále roste. Pro Instagram a jeho mateřskou společnost Facebook je to velmi dobré zjištění, neboť v podobě videí může přinášet účinnou a především dobře placenou reklamu, což je samozřejmě jejich hlavní zájem.
Podobně jako většina aktualizací rozšířenějších aplikací se i aktualizace, která do Instagramu přinese počet zhlédnutí videí, šíří postupně. To znamená, že k některým uživatelům se může dostat až v průběhu několika následujících dní.
[appbox googleplay com.instagram.android]
[appbox appstore 389801252]