Čtvrtek, 2 května, 2024
DomůRecenzeTři nejlepší hry zdarma pro rychlé zabavení

Tři nejlepší hry zdarma pro rychlé zabavení

Každý z nás určitě zažil zdlouhavé čekání, které ani trošku neubíhá. Na náladě nepřidá a ještě dokáže pořádně otrávit. Naštěstí pro vás jsme připravili recenzovaný výběr tří her, jejichž hlavním úkolem je zabavit. Proč nezkusit zahnat nudu hrami, které nic nestojí?

Tap The Frog

Tap The Frog  je série mini her, kterou provází postava žáby. Popis od tvůrců hry zni jasně. ?Zkuste, jak vaše prsty jsou rychlé.? A opravdu. Celá hra je postavená na principu rychlého stisknutí. Oddechová klikačka, která motivuje k co nejlepším výsledkům ve hře. Když si pak uvědomíte, kolik času jste touto hrou ztratili, nebudete tomu chtít věřit. A právě proto tato hra právem otevírá výběr her pro rychlé zabavení.

Vývojáři z Mentals LLC vydávají Tap The Frog jako bezplatného předskokana, který má nalákat k zakoupení pokračování Tap The Frog 2. Celkem se potkáte s žábou v 56 levelech, ve kterých si pro vás přichystá celou řadu úkolů. Na všechny úkoly je vymezený čas, a čím dřív se úkol zvládne, tím je lepší hodnocení. Podle výsledného času získáte hvězdy a podle počtu hvězd, získáte mince. Ty potom lze uplatnit v obchodě, kde si vzhledově přizpůsobíte žábu vašim představám. Doplňků vývojáři přidali celou řadu, takže můžete nakupovat a zkrášlovat dokud budou peníze stačit. Dvě stě mincí navíc získáte za sledování Facebookové stránky Tap The Frog Official a stejný počet platí pro Twitter účet TapTheFrog. Tato možnost se nachází po rozkliknutí ikony Get more frogbucks. Novým vzhledem žáby se můžete pochlubit sdílením prostřednictvím Twitter nebo Facebook účtů.

Úkoly mají často nevyrovnanou obtížnost. K získání pouhé hvězdy se někdy předřete, někdy zase získáte plný počet levou zadní. Dalším drobným nedostatkem je v plynulosti mezi jednotlivými úkoly. Chybí totiž tlačítko k přepnutí dalšího levelu. Po dokončeném se musíte vrátit na celý výběr úkolů a zvolit následující. Nejedná se sice o závažný nedostatek, ale u her takového typu bychom tuto možnost logicky očekávali. Poslední aktualizace vyřešila časté výpadky hry a bugy.

Sečteno podtrženo

Na trhu jsou určitě k dostání složitější hry s hlubší myšlenkou. Tento článek je, ale zaměřený na jednoduché zábavné hry, které při delším hraní vyvolají určitou závislost. Tyto kritéria Tap The Frog splňuje na výbornou. Zábavu, kterou hra přináší, zastiňuje drobné nedostatky a pokud jste hru doposud nevyzkoušeli tak Vám ji vřele doporučuji.  9/10

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/TapTheFrog/“/]

Hit Tennis 3

Pokračování zábavného tenisového simulátoru od vývojářů z Focused Apps, které dokáže pořádně chytnout. Nejzásadnější změny oproti předchozí verzi jsou nepochybně v grafice a ve zdokonalení ovládání. Na druhou stranu je škoda, že možnost multiplayeru se v tomto vydání neobjevila.

Při prvním pohledu může hra působit lehce jako sranda tenis, ale není tomu tak. Platí základní pravidla a hraje se na dva vítězné gamy. Protihráči disponují určitou obtížností, která je vyjádřena pomocí levelů. Po každém vyhraném zápase obdržíme tzv. XP, čímž se zlepšují dovednosti hráče. K dispozici jsou tři kurty z různých oblastí. Symbolicky nechybí ani náš apartmán, který je v pozadí menu. Zbytečná nabídka dalších her, která se objevuje pravidelně se skončením každého zápasu, mnoho hráčů nepotěší.

Ovládání je jednoduché a někdy i intuitivní. Směr pohybu míčku udáváme tažením prstu po displeji. Rychlost pohybu závisí na rychlosti tažení. Nejde o nic složitého, ale pro hráče, kteří Hit Tennis hrají poprvé, nesmí být odrazením, že jim míček lítá všemi směry, než těmi, kterými by si přáli. Chvíli může trvat, než se rozkoukáte a budete hrát tak, jak byste si představovali.

Jak bylo již v úvodu zmíněno, grafika skočila o pořádný kus kupředu. Na prostředí okolo některých kurtů by se dalo ještě zapracovat, ale to není nikterak směrodatné. Vše ostatní funguje plynule bez problémů.

Zvuková kulisa při hraní zůstala na až na pár menších úprav neměnná. Kromě slabého jásotu po vyhraném míčku nebo slov rozhodčího vše stejné jako u předchozí verze. Absenci úvodní melodie někdo uvítá, někdo ji zase shledá jako nedostatek. Osobně se přikláním k druhé možnosti. Alespoň jednoduchá znělka v menu být mohla.

Sečteno podtrženo

Pokud máte chvilku času a nevíte co s ní, sáhnout do kapsy pro mobil a zapnout Hit Tennis 3 nebude špatným řešením. Zábavná a návyková hra dopřeje kvalitní zábavu. I přes absenci multiplayeru a malé nedostatky je velmi populární a i námi dobře hodnocena. 8/10

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/HItTennis3/“/]

Flick Kick Football

Tento výběr uzavřeme hrou, s jejímž motivem se snad každý z nás setkal. Již z názvu můžeme poznat, oč se jedná.  Flick Kick Football je hra, která staví hráče do role exekutora standardních situací. Na trhu je celá řada podobných simulátorů, avšak vývojáři z PikPok ukázali konkurenci záda. Popis u hry v App store říká, že nebude hru snadné jen tak odložit. Přesvědčme se tedy, jestli je tomu opravdu tak.

Pěkně graficky zpracované menu kresleným obrázkem kopajícího fotbalisty dává na výběr hnedka z několika možností. Kromě přizpůsobení hry v nastavení nebo nabídka ostatních her či obchod kde zakoupíme různé doplňky do hry, nás především zajímají dva různé herní režimy. Režim pro jednoho hráče a multiplayer. Oba režimy mají další řadu podrežimů, které se mají starat o naši zábavu.

V režimu pro jednoho hráče to jsou např. practice tedy trénink, arcade, bull eye nebo skillshot. Úkoly v každém podrežimu jsou logicky rozdílné. V arcade módu je úkol proměnit všechny standardní situace, které jsou před vás postaveny. Za každý neproměněné pokusy ztrácíte životy. Ty získáváte, trefením vyhrazené zóny v bráně tzv. sklil zone. V býčím oku neboli Bull eye je cílem sestřelit terčíky zavěšené na bráně ve vymezeném čase jedné minuty. Každý trefený terč přidává čas. Skillshot je podrežim, ve kterém je cílem trefovat se právě do zmíněné sklil zone. Posledním je Time attack kde se snažíte nastřílet co nejvíc branek za rovněž vymezený čas. Každý proměněný pokus přidává minuty. Jednoznačně nelze říct, který režim je nejlepší, protože každý má něco do sebe a záleží na vás, který vám padne do oka.

Teď obrátíme pozornost na multiplayerový režim, který taktéž není pouze jednoho typu. V režimu Online se spojením přes Game Centre, můžeme utkat s ostatními hráči, nebo vyzvat své kamarády. Příjemná zpráva je ohledně plynulosti hry. Žádné sekání ani výpadky. Další multiplyerová možnost je pro dva hráče na jednom telefonu. Oba dva režimy jsou na principu, kdo třikrát netrefí, prohrál. Poslední dva režimy jsou Send a shot a Challenges, které nejsou prostřednictvím Game Centre , ale Openfeint.

Třetí položku v menu zaujímá statistika, kde je podrobně rozepsáno dosavadní počínání. Pro zpříjemnění herního zážitku si můžete za cenu 3,99? koupit balíček dresů, fotbalových míčů či fanoušků v národních barvách pod položkou Store. Myslím si, že zábava je zaručená i bez této vychytávky.

Dobře zpracovaná animovaná grafika, která není v žádné části hry ani trošku odfláklnutá, přidává společně se zvuky na hracím dojmu. Krátké čekání při načítání je vyplněno výroky světových fotbalistů. Usměrňování kopů není nijak složité. Vše se ovládá táhnutí po displeji. Jak síla kopu tak i směr. Pokud se necítíte jako staří mazáci, využijte možnost návodu v How to play.

Sečteno podtrženo

Pro někoho hra na odreagování pro jiného zábava na půl odpoledne. Tak či tak obě tyto možnosti jsou charakteristickým znakem Flick Kick Football. Dobré grafické zpracování a více režimový multiplayer udělali z obyčejného kopání na bránu neobyčejnou hru. 10/10

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/FlickKickF/“/]

Jan Bíreš
Jan Bíreš