Google má valentýnský doodle, chce zvýšit povědomí o situaci luskounů


Google má valentýnský doodle, chce zvýšit povědomí o situaci luskounů

Ať už svatého Valentýna slavíte, nebo jste jeho odpůrci, v těchto hodinách mu zřejmě na internetu neuniknete. Například na hlavní stránce Google se už od dnešního dne nachází speciální Doodle.

Jeho ústředními postavami jsou dva zamilovaní luskouni, kteří od sebe žijí daleko, a tak si posílají milostné dopisy. Rozhodnou se, že se poprvé setkají právě na Valentýna. Pro luskouna je to jediná příležitost, kdy udělat dobrý dojem, a tak cestuje po světě a učí se, jak na perfektní rande.

Prostřednictvím valentýnského Doodlu chce Google upozornit na kritické ohrožení luskounů, jakožto nejčastěji lovených zvířat na světě. Pokud vás zajímají další informace nebo chcete přispět k záchraně těchto tvorů, zavítejte na stránky Světového fondu na ochranu přírody.

Co je Doodle?

Jedná se o graficky upravené logo Google z domovské stránky vyhledávače, které vzniká u příležitosti různých svátků nebo událostí. Místo klasicky napsaného „Google“ je logo ztvárněno zajímavými obrázky či pozadím. Čas od času je dokonce logo interaktivní.


The following two tabs change content below.
Mirek Kočí

Mirek Kočí

Nadšenec do mobilních telefonů a šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz, Deník.cz a přispíval do rubriky Moderní život tištěného časopisu Týden. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.



Comments are closed.



Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.