World of Tanks bude podporovat ray tracing. Hráči nepotřebují speciální hardware


World of Tanks bude podporovat ray tracing. Hráči nepotřebují speciální hardware

Vývojáři z Wargamingu nepolevují ve svém úsilí vylepšovat vizuální stránku World of Tanks kdykoli to je možné. Díky nové verzi enginu Core se tak nyní do hry dostane moderní technologie ray tracing, která se postará o generování realistických stínů tanků a okolí. Vůbec nejlepší na tom vše ale je, že abyste si ray tracing užili, nepotřebujete speciální kartu, stačí vám jakákoli grafika s podporou DirectX 11.

Aby bylo možné aktivovat ray tracing ve World of Tanks na sestavách s běžnou grafikou podporující rozhraní DirectX 11 nebo novější, spolupracuje herní studio Wargaming s vývojovým týmem Intel Advanced Rendering.

Ray tracing bude do World of Tanks přidán v jedné z nadcházejících aktualizací. Pokud však už dnes chcete zjistit, jestli na vašem počítači bude fungovat, stáhněte si demo World of Tanks Encore RT a otestujte výkon vašeho železa.

 „Ray tracing je skutečnou revolucí v grafice videoher, která se děje před našimi očima – a my ve společnosti Wargaming jsme mezi revolucionáři,“ řekl Bronislav Sviglo, vedoucí týmu týmu World of Tanks Render. „Vývoj technologie Ray-Traced Shadows pomocí našich partnerů od společnosti Intel je teprve začátek. Podívejte se na plody naší práce dnes – stáhněte si World of Tanks enCore RT!“

The following two tabs change content below.
Mirek Kočí

Mirek Kočí

Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *



Pocket
0Shares
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.