Neděle, 27 listopadu, 2022
DomůNovinkyVyjádření ČTÚ k omezení služeb virtuálního operátora Adagio Mobile

Vyjádření ČTÚ k omezení služeb virtuálního operátora Adagio Mobile

Zákazníci virtuálního operátora Adagio Mobile jsou již několikátým dnem bez možnosti se ze svých čísel dovolat či odeslat textové zprávy. Jeho statutární zástupce se totiž na ČTÚ obrátil s žádostí o dočasné přerušení činnosti k 5. květnu 2015 a současně omezil poskytování služeb zákazníkům, kteří tak mohou hovory a textové zprávy pouze přijímat.

Dle vyjádření, které společnost zveřejnila prostřednictvím Asociace českých virtuálních operátorů, tomuto rozhodnutí předcházela změna vlastníka firmy a údajné následně zjištěné nedostatky v řízení společnosti. Původní webová prezentace virtuálního operátora (www.adagiomobile.cz) je nedostupná, nový vlastník společnosti informace svým klientům zveřejnil na webu www.adagiomobile.eu.

ČTÚ považuje za klíčové, aby situace operátora, která vyústila v kroky vedoucí k pozastavení telekomunikační činnosti, neprohlubovala negativní dopad na jeho klienty a nebránila jejich případnému rozhodnutí využít možnosti přenesení telefonního čísla k jinému poskytovateli. Informuje proto zákazníky virtuálního operátora Adagio Mobile o právu reklamovat omezení služeb na adrese reklamace@adagiomobile.eu a o právu požádat o přechod k jinému operátorovi přes e-mail info@adagiomobile.eu.

Pokud by s takovou žádostí o přenesení čísla účastník na zmíněných kontaktech neuspěl, může se obrátit na ČTÚ s konkrétním podnětem, kterým by se úřad dále zabýval.

adagio-mobile-eu-vyjadreniZdroj: TZ Adagiomobile

 

Mirek Kočí
Mirek Kočí
Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.
Další články

Nejčtenější

Poslední komentáře