Středa, 26 června, 2024
DomůRecenzeVýběr: Nejlepší aplikace a hry (prosinec 2015)

Výběr: Nejlepší aplikace a hry (prosinec 2015)

Se zajímavými novými aplikacemi a hrami vás na stránkách Světa Aplikací seznamujeme prakticky každý den. Jenže mimo to vám přinášíme hromadu dalších zpráv o žhavých technologických novinkách, crowdfundingových kampaních, nejrůznějších výzkumech a českých operátorech.

Z toho důvodu hrozí, že zajímavé aplikace a hry by mezi ostatními novinkami mohly zapadnout. Proto zde máte další pravidelné shrnutí toho nejlepšího, co se urodilo za měsíc prosinec. Bylo toho opravdu mnoho, proto se nebudeme zdržovat a rovnou se do toho pustíme.

Rovers Floating Launcher

Na platformě Android najdeme hromadu různých launcherů. Jen málo z nich je ovšem natolik povedených, jako Rovers Floating Launcher. Tento launcher přichází s tzv. plovoucími ikonami, což je opravdu nevídané. Kromě toho je třeba vyzdvihnout výborný design, který vzhled vašeho smartphonu pořádně vyzdvihne. Rozhodně si ho vyzkoušejte, ostatně nic za to nedáte – základní verze launcheru je k dispozici zdarma.

[appbox googleplay com.schiztech.rovers.app&hl=en]

Rovers Floating Launcher-obr

Rotation – Orientation Manager

Pokud bojujete s možnostmi nastavení otáčení vašeho smartphonu či tabletu, určitě nepřehlédněte aplikaci Rotation – Orientation Manager. Tato aplikace vám umožní všechny možnosti otáčení nastavit. A když píšeme všechny, myslíme tím opravdu všechny, navíc zvlášť pro každou jednu hru či aplikaci.

[appbox googleplay com.pranavpandey.rotation&hl=en]

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/rotation/“/]

Genius

Genius sice není nová aplikace, v minulém měsíci se však dočkala podstatné aktualizace, která do aplikace přinesla obrovské vylepšení. Genius nyní můžete využít k zobrazování textu v reálném čase ke hrající hudbě z mnoha streamovacích služeb jako je například Spotify, Play Music, Apple Music a další.

[appbox googleplay com.genius.android&hl=en]

[appbox appstore 709482991]

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/Genius/“/]

Heureka

Heureka je nejpopulárnější server na vyhledávání cen v českých e-shopech. Aplikace Heureka přitom umí vše, co její webová verze. Uživatelé mohou vyhledávat zboží za nejnižší ceny, nebo si nechat poradit s dárky. Aplikace je k dispozici zdarma a to pro zařízení s Androidem, iOS a WP.

[appbox googleplay cz.ursimon.heureka.client.android&hl=en]

[appbox appstore 436106975]

[appbox windowsstore appid 9nblggh08gdm]

[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/heureka/“/]

Slide

Ačkoliv nové iPhony dokážou fotit pohyblivé fotografie, funkci 3D fotografií stále nenabízejí. Tento nedostatek však můžete dohonit aplikací Slide. Se Sline nasnímáte statické fotografie a vytvoříte z nich GIF-y, které budí dojem, že jsou trojrozměrné. Tyto GIF-y pak navíc skrze aplikaci rychle nasdílíte se svými přáteli, nebo na sociální sítě, maily a další.

[appbox appstore 1058107684]

Slide

Laundry Day

Pokud patříte mezi lidi, kteří perou jen zcela výjimečně, nebo prostě jen nejste schopni zapamatovat si všechny ikonky, jimiž jsou jednotlivé druhy oblečení označeny, potom určitě uvítáte aplikaci Laundry Day. Za pomoci smartphonu nasnímáte instruktážní ikonky a pak si od aplikace necháte poradit, jaký prací cyklus zvolit. Je to jednoduché a účelné. Aplikace je bohužel pouze pro zařízení s iOS.

[appbox appstore 974530923]

1378_laundryday

Aralon: Forge and Flame

Epické RPG na mobilech nemají takovou tradici, jako na klasických herních platformách, přesto se tu a tam nějaká ta vlaštovka objeví. V nedávné době se mezi ně řadí například Aralon: Forge and Flame, přímé pokračování Aralon: Sword and Shadow. Pokud jste předchozí díl hráli, víte přesně, na co se máte těšit. Pokud jste v zemi Aralonu noví, tak dovolte krátkou introdukci. Aralon je 3D fantasy RPG s několika herními třídami, rasami, hromadou questů a dalšího herního obsahu. Nechybí mu ani zábavný soubojový systém, dynamický noční a denní cyklus a realistické grafické zpracování. Zkrátka a dobře, je to jedna z těch her, ve které se moc rádi ztratíte…a to třeba i na hodiny, dny, týdny.

[appbox googleplay com.crescentmoongames.aralon2&hl=en]

[appbox appstore 996136866]

Aralon Forge and Flame

Metro 2033: Wars

Mobilní herní adaptace ruského knižního bestselleru Metro 2033 nepřináší akční hratelnost, jak jsme zvyklí z PC a herních konzolí, nýbrž tahové souboje, survival prvky a z toho plynoucí tuhou obtížnost. Hra je zasazená do otevřeného herního světa, respektive moskevského metra, kam nás zavedlo už dobrodružství knihy Metro 2033 Dmitri Glukhowského. Zde hledáte důležité zásoby, bojujete s nepřáteli, vyhýbáte se smrtelným nebezpečím a prostě se snažíte co nejdéle přežít.

[appbox googleplay com.tapstargames.metro2033&hl=en]

[appbox appstore 1053276040]

[appbox windowsstore appid 9wzdncrdf5g3]

metro2033

Rayman Adventures

Legendární skákačka s bezrukým Raymanam v hlavní roli se v prosinci dostala také na mobily. S sebou si vzala nádherné ručně malované grafické zpracování, rozmanité překážky a vůbec prostředí, ale také velmi tuhou obtížnost, která vás dost možná překvapí. Sympatické je, že tuhle hru můžete mít zdarma. Sice vám budou nabídnuty in-game nákupu, ale bavit se můžete i bez nich.

[appbox googleplay com.ubisoft.raymanadventures&hl=en]

[appbox appstore 1043589663]

rayman-adventures-obr

Badland 2

Badland 2 je scrollovací plošinovka s hororovými prvky, brilantní hratelností a skvostným audiovizuálním zpracováním. Cílem hry je, stejně jako v předešlé hře, dostat hlavní postavičku na konec levelu. Přitom musíte čelit hromadě nástrah, jako jsou padající dveře, bodce, ale i některými přírodním živlům (voda, mráz, magma). Hra je k dispozici pro iOS a to za 4,99 €, což je asi 140 korun.

[appbox appstore 1007120869]

Badland 2

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Jedním z nejhezčích herních dárků v prosinci rozhodně byla předělávka klasické Grand Theft Auto: Liberty City Stories pro mobily s iOS (Android verze byla potvrzena, ale zatím není na skladě). Deset let stará hra, která původně vyšla pro přenosnou herní konzoli PSP, byla vylepšena nejen po grafické stránce. Největšími přednostmi jsou optimalizované dotykové ovládání a zkrácené mise, které více odpovídají potřebám dotykové platformy. Z toho vyplývá, že Rockstar Games do portu dali spoustu úsilí. A to je vidět. Pokud hledáte komplexní akční vyžití, s GTA: Liberty City Stories určitě nesáhnete vedle.

[appbox appstore 1061802598]

Grand Theft Auto Liberty City Stories

Cut the Rope: Magic

Cut the Rope: Magic je pokračování dnes už klasické herní série logických her, v níž přeřezáváte provazy, hýbáte s větráčky, vytváříte bubliny a tropíte spoustu dalších vylomenin, abyste dostali bonbón do tlamičky hladové žáby. Cut the Rope: Magic vás přitom navrch nechá kouzlit a to doslova. Hra je jako obvykle k dispozici zdarma a to pro mobily s Androidem a iOS.

[appbox googleplay com.zeptolab.ctrm.free.google&hl=en]

[appbox appstore 1044677336]

Cut the Rope: Magic