Pátek, 29 března, 2024
DomůRecenzeVýběr: Nejlepší aplikace a hry (listopad 2015)

Výběr: Nejlepší aplikace a hry (listopad 2015)

Se zajímavými novými aplikacemi a hrami vás na stránkách Světa Aplikací seznamujeme prakticky každý den. Jenže mimo to vám přinášíme také zprávy o technologických novinkách, crowdfundingových kampaních, nejrůznějších výzkumech nebo například českých operátorech.

Zajímavé aplikace a hry by tak mezi ostatními novinkami mohly zapadnout. Proto jsme se rozhodli přinášet vám pravidelné shrnutí toho nejlepšího, co se za daný měsíc urodilo. Nyní jsou na řadě aplikace a hry, které vyšly v listopadu.

Koktejly – míchané nápoje

Vánoční svátky se blíží, nastává tedy ideální čas pro popíjení. Pokud byste tento rok namísto piva a vína, nebo klasiky v podobě Betonu či Houby chtěli trošku experimentovat a namíchat si exotičtější koktejly, nic vám nebrání. Stačí povolat aplikaci Koktejly – míchané nápoje, která vám poradí, jaké přísady na vybrané koktejly budete potřebovat a jak tyto koktejly jednoduše namícháte (i bez barmanského kurzu). Aplikace je k dispozici pro Android a to zcela zdarma.

koktejl1 koktejl2

[appbox googleplay com.vratislavzamis.koktejly]

Rbrowser

Jak rychlý je skutečně rychlý? Tuto otázku si položilo několik pravidelných návštěvníků fóra XDA a pak vyvinuli prohlížeč, který svojí rychlostí bez problémů smete veškerou konkurenci a to včetně Firefoxu a Chromu. Jmenuje se Rbrowser a k dispozici je pro Android.

rbrowser

[appbox googleplay com.ineedyourservice.RBrowser]

Kingroot

Rootování Androidu je poměrně únavné, nehledě na to, že pro méně zkušené jedince nepřichází tato úprava vůbec v úvahu. Tedy pokud k ruce nemají šikovnou aplikaci Kingroot, která root Androidu provede sama, jediným kliknutím. Aplikaci si můžete stáhnout ze stránek Kingrootu a to pro Android i pro operační systém Windows.

Kingroot

The Inviter

The Inviter je česká aplikace, která vám dovolí vytvořit a poslat dárek komukoliv na světě. Aplikace pracuje s myšlenkou, že svým přátelům můžete zaplatit, vytvořit a poslat elektronický voucher na nákup v jakémkoliv spřáteleném obchodě nebo na konzumaci v jakékoliv spolupracující restauraci, v níž jste například byli spokojení s večerním menu nebo vínem. Obdarovaný pak tento voucher předloží u obsluhy a konzumuje podle toho, co jste mu poslali. Velmi nápaditý a ambiciózní projekt přitom stojí na vlastní aplikaci, která je k dispozici pro Android a iOS.

the-inviter the-inviter2

[appbox googleplay com.theinviter.android&hl=en]

[appbox appstore 1051303519]

Doze

Šetřící mód Doze je jedna z největších chloub nejnovějšího Androidu Marshmallow. Na pozadí totiž dokáže zmrazit chod všech nepotřebných aplikací, takže vám telefon vydrží déle nabitý. Jenže co dělat, když Android 6.0 Marshmallow v mobilu ještě nemáte, nebo ho ani nedostanete? Odpověď je jednoduchá – stačí nainstalovat vlastní aplikaci Doze. K dispozici je zdarma.

doze

[appbox googleplay com.yirgalab.dzzz]

Divide by Sheep

Počítání oveček je velmi oblíbená kratochvíle. Vedle lidí, kteří v noci nemohou spát, se jí nově naplno věnují také milovníci logických her. Počítání oveček je totiž náplní roztomilé hry Divide by Sheep. A nebojte se – tahle hra vás určitě neuspí. Vedle počítání oveček jsou totiž ve hře také ničivé lasery, bodáky nebo hladoví vlci. Tyhle ovečky jsou zkrátka neustále v nebezpečí…

Divide_by_Sheep_lasers

[appbox googleplay air.com.tinybuildgames.sheepfree]

[appbox googleplay air.com.tinybuildgames.sheep]

[appbox appstore 953946902]

Oddworld: Munch’s Oddysee

Oddworld je jedním z nejzajímavějších herních světů, jaký byl kdy vytvořen. Oddworld: Munch’s Oddysee je přitom jedna z nejzajímavějších logických her, která do tohoto světa byla zasazena. Výsledek? Skvělá logická hra a skákačka s napínavým příběhem, jenž se nebojí poukazovat na palčivé společenské problémy dnešních dní a to včetně vykořisťování lidí nadnárodními společnostmi nebo rasismu.

Oddworld Munch’s Oddysee

[appbox googleplay com.oddworld.Munch]

[appbox appstore 1001248922]

The Room Three

Logická hra The Room slavila obrovský úspěch. Její pokračování The Room Two bylo možná ještě úspěšnější. A třetí díl v tomto trendu pravděpodobně bude pokračovat. Je totiž hezčí, důmyslnější a ještě o fousek zábavnější. The Room Three vyšla pro platformu iOS (iPhony a iPady). V plánu je ještě verze pro Android, na tu ale stále ještě čekáme.

The Room Three

[appbox appstore 918054748]

Star Wars: Galaxy of Heroes

Pokud jste milovníky Hvězdných Válek, v posledních týdnech nejspíše prožíváte nirvánu. Vedle skvělého mobilního akčního RPG Star Wars: Uprising, vyšla také „velká“ střílečka Star Wars: Battlefront. Její vydání pak vystřídalo vydání dalšího mobilního titulu Star Wars: Galaxy of Heroes, což je sběratelské tahové RPG, které se inspirovalo dlouho očekávaným filmem Star Wars: The Force Awakens. To by snad (alespoň prozatím) stačilo.

Star Wars Galaxy of Heroes

[appbox googleplay com.ea.game.starwarscapital_row]

[appbox appstore 921022358]

Horizon Chase – World Tour

Pamatujete si na závodní hry jako například Lotus? Potom určitě zbystřete pozornost. Na Androidu a iOS se totiž objevila hra Horizon Chas – World Tour, která se hlásí k odkazu všech klasických závodních 2D scrollovacích her. Odpovídá tomu grafická stránka hry i hratelnost – jízdní model totiž úplně chybí, ale hra vás brzy přesvědčí o tom, že to vlastně vůbec nevadí. Hratelnost je totiž naprosto perfektní.

horizon-chase

[appbox googleplay com.aquiris.horizonchase]

[appbox appstore 991018252]