Google Glass se nikdy moc nedařilo. Nepočítáme-li vlnu nevole, která se zvedla kvůli vestavěnému fotoaparátu, osudným se jim stalo hlavně to, že jejich využití v běžném životě nebylo zrovna jasné a že ani design brýlí nebyl takový, aby si z něj široká veřejnost sedla na zadek. Google tedy před nedávnem své chytré brýle Google Glass Explorer Edition stáhl z trhu, což se neobešlo bez komentáře šéfa marketingu Applu.
Phil Schiller, vedoucí marketingový pracovník Apple, při stažení Google Glass z trhu konkrétně prohlásil: „Nemůžu uvěřit, že si myslí (Google), že něco takového by někdo nosil“.
Ačkoliv chytré brýle od Googlu byly propadákem, do budoucna by využití mohly najít. Když se tak zamyslíme, v některých profesích by se toto zařízení mohlo stát dokonce nepostradatelným. Mohli by je využívat chirurgové, vědci, nevidomí lidé, nebo například pracovníci nadnárodních společností jako skvělý prostředek k okamžitým videokonferencím. Z citace výše je však zřejmé, že Apple v nejbližší budoucnosti do tohoto segmentu ničím nepřispěje. V chytrých brýlích zatím nevidí žádné zisky a ani způsob, kterak budovat svou image.
A co vy? Věříte v budoucnost chytrých brýlí? Nebo si myslíte, že taková technologie je spíše utopie? Dejte nám vědět v diskuzi pod článkem!
To sme uz zistili sami davno predtym, ako obohatil svet touto jasnozrivou myslienkou. Pan je mozno zvyknuty, ze jeho zakaznici su ovce.
emócie, emócie a zas len emócie… 🙂 v apple corp. už zanel podobný výrok… jobs, ked bránil 3,5″ displej iphone4 prehlásil na margo telefónov v vačšou uhlopriečkov: „Nikto si nekúpi veľký telefón.“ 🙂 🙂 🙂
uhlopriečkou… 😉