Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 vyjde příští rok a bude podporovat ray tracing


Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 vyjde příští rok a bude podporovat ray tracing

Kultovní klasika z roku 2004 Vampire: The Masquerade Bloodlines se konečně dočká nástupce. Pokračování nepřinese pouze napínavý příběh plný zvratů, ale i podporu ray tracingu v reálném čase a také technologie DLSS, která využívá síly strojového učení a umělé inteligence platformy RTX.

Společnost Paradox Interactive dnes na Game Developers Conference v San Franciscu odhalila hru Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Příběh RPG je zasazen do Seattlu, ten je tu však ztvárněn jako Svět temnoty. Na hře se aktuálně stále pracuje a vydána by měla být v roce 2020.

Bloodlines 2, která navazuje na ikonické RPG Vampire: The Masquerade – Bloodlines, vyvíjí společnost Hardsuit Labs. Můžete se těšit na příběh, který se odvíjí na základě vašich činů, rychlé souboje na blízko a propracované postavy s vlastními skrytými motivy. Z hráčů se stanou vampýři, kteří v ulicích sledují svou kořist, proplétají se komplexními politickými vztahy a snaží se vyvážit touhu po krvi s tím posledním kouskem lidskosti, co v nich zbyla.

Nvidia je oficiálním partnerem hry Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 v oblasti grafiky. „Jsme nadšení, že se společnostmi Paradox a Hardsuit Labs můžeme spolupracovat na implementaci technologií ray tracing v reálném čase a DLSS do hry,“ uvedl známý výrobce grafických karet.

The following two tabs change content below.
Mirek Kočí

Mirek Kočí

Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.



Comments are closed.



Pocket
0Shares
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.