Pátek, 19 dubna, 2024
DomůRecenzeTipy na nejlepší hry pro iOS, které vyšly na konci února 2014

Tipy na nejlepší hry pro iOS, které vyšly na konci února 2014

Chtěli byste si zahrát nějakou prima hru, ale vaše iPhony a iPady zejí prázdnotou? Potom jste očima zabloudili na ty správné řádky! Připravili jsme pro vás totiž tipy na nejlepší hry, které pro iOS vyšly na konci února 2014. A jelikož herní vývojáři očividně nezaháleli a zaplavili nás pořádnou dávkou her, můžete si být jistí, že bude z čeho vybírat!

Dnes máme na skladě logické hry, arkádové hry, karetní hry, akční hry, stealth hry, RPG hry, sportovní hry a pořádný kopec strategií – obrácenými tower defense počínaje a klasickými real-timeovými strategiemi konče.

Laboratz

Původně Facebooková karetní hra Laboratz si pro velký zájem herního publika proklestila koncem měsíce cestu i na mobilní platformy Android a iOS. Jak už naznačuje název, v Laboratz se ujmete partičky laboratorních krys, resp. jejich kartiček a budete se s nimi snažit porazit kartičky soupeře. Ačkoliv jsou principy hry poměrně jednoduché, nebudeme se pouštět do jejich popisování. Laboratz je k dispozici zdarma, tak si ji raději odzkoušejte.

laboratz

[appbox appstore 684224901]

Caveboy Escape

Vývojáři Caveboy Escape popisují takto: „Inovativní logická hra, která k principům mach3 her přistupuje nevšedním způsobem, vnáší do ní čerstvý vítr, ale zároveň je schopna poškádlit mozkové buňky hráčů“. No a nám nezbývá než s nimi souhlasit. Původně jsme si chtěli zahrát jenom chvilku a teď jsme už ve 20 levelu.

cave-escape

[appbox appstore 718644916]

Another Case Solved

Další případ vyřešen. Nebo ne? To záleží čistě jen na vás a na tom, jak se dokážete vypořádat s mírně vylepšenými principy mach3 her, které jsou doplněné dalšími klasikami logického žánru jako je třeba digitální podoba hry samá voda – přihořívá – hoří, nebo hledání osoby vylučovacím způsobem jako ve stolní hře Hádej kdo.

another-case-solved

[appbox appstore 698716187]

Duck Destroyer

Pamatujete si na začátky videoherních konzolí, kdy jsme díky jejich primitivním pistolím mohli střílet v jednoduché mini-hře kachny? Tak i na ty právě došlo! Skvělá zpráva je, že za tímhle počinem stojí zkušené vývojářské studio Chillingo (Cut the Rope, Minigore, Toki Tori atd.) a ze hry je to cítit. Jednoduché, avšak chytlavé herní principy, pěkná grafika a spousta vaty kolem. Jo a navíc je to zdarma!

duck-destroyer

[appbox appstore 704235012]

Disco Zoo

Viděli jste už někdy diskotéku v zoologické zahradě? Tak to si budete muset stáhnout hru Disco Zoo. Ta se totiž točí jenom okolo diskoték a zoologických zahrad. Je to divočárna, ale když se na ten úlet díváme zpětně, vlastně jsou za ním skryté běžné herní prvky. Zjednodušeně. Máte na starosti zoologickou zahradu, v jednoduché logické minihře do ní schraňujete nová zvířata. Výběhy se zvířaty levelujete, čímž si od návštěvníků vysloužíte větší množství peněz a to samé se dá tvrdit i o uspořádání diskotéky, kdy se zisk z každého výběhu dvojnásobně zvedne. A je to vážení docela návykové.

disco-zoo

[appbox appstore 794524208]

Autumn Dynasty Warlords

Real-timeová strategie Aututmn Dynasty nám učarovala mnoha zajímavými nápady (kreslení pohybu jednotek přímo na herní pole, možnost posílání jednotek z výroby přímo na určené místo, některé speciální útoky atd.) a tak jsme její pokračování netrpělivě vyhlíželi, i když s jistými obavami. Dokáže druhý díl překročit stín svého předchůdce? Nyní už můžeme s ledovým klidem říct, že dokáže! A přitom se jedná o docela citelný krok. Vedle menších inovací přichází Autumn Dynasty Warlords s multiplayerem. A ten se vážně povedl. Doporučujeme všemi deseti.

autumn-dynasty-warlords

[appbox appstore 813330182]

Demonrock: War of Ages

Obrácená tower-defense hra od šikovného vývojářského studia Crescent Moon Games? Tak to si necháme líbit! Vysoké produkční hodnoty jako je líbivá grafika a vydařený fantasy svět doplňuje promakaný strategický systém… jenom škoda, že hra se potýká s porodními bolestmi v podobě nestability softwaru. Ale my věříme, že se dokáže postavit na nohy během pár dní!

demonrock

[appbox appstore 791411541]

Royal Revolt 2

A ještě jedna tower-offense hra, tentokrát pokračování slavného titulu Royal Revolt! Co je nového? Vedle tříáčkové grafiky především nutnost výstavby hradu a systém jeho opevňování, s čímž přichází ke slovu i základní ekonomika a herní systém postavený na pasivním multiplayeru (příjezdovou cestu osázíš věžičkami a dalšími nástrahami a protihráči se ji pak pokouší projít a naopak). Funguje to skvěle!

royal-revolt-2

[appbox appstore 705211891]

Out There

Nástrahy nekonečného vesmíru a vaše maličkost, která se s nimi musí vypořádat. Tak nějak by se dala charakterizovat vesmírná strategie Out There. Jenže to byste asi nevěděli, která bije. A tak dodáme, že v Out There se hraje na tahy, těží se suroviny, vyvíjejí technologie, dělají se zásadní rozhodnutí a často se umírá. Pokud nejste žádné třasořitky, jděte do toho!

out-there

[appbox appstore 799471892]

Midnight Bite

„Když už byla kvalitní stealth hra zasazená do světa každodenní práce (nápověda – hra Level 22), tak proč ji nezasadit třeba do světa upírů“ řekli si jednoho dne ve vývojářském studiu Milkstone a tak tu máme Midnight Bite. Takže jste upír, došla vám krev a jedinou vaší možností je vydat se do města a nějakou si opatřit. Přitom se budete muset vyhýbat strážím a využívat speciální schopnosti a dovednosti. Skvělá hra, až na trošku krkolomnější ovládání. To však hravě vyřeší připojení gamepadu.

midnight-bite

[appbox appstore 713957097]

Fling Knight

Což si takhle nadělit nějakou pořádnou arkádu? Třeba něco jako neotřelou skákačku, v níž budete umírat stejně často jako ve Flappy Bird? Že jste pro? Tak potom se zaměřte na hru Fling Knight. Její pravidla jsou ukrutně jednoduchá, ale abyste se stali mistry, na to budete muset hodně trénovat.

fling-knight

[appbox appstore 815090023]

God of Light

God of Light je fyzikálně založená hříčka, v níž se stanete bohem světla. Kdo by to byl řek, že? Název hry vám však neprozradí, že v God of Light budete využívat lámání paprsků k tomu, abyste rozsvítili všechny aktivní body na obrazovce. Jo a má to skvělý soundtrack!

god-of-light

[appbox appstore 735128536]

Avadon 2: The Corruption

Druhá kapitola epické Avadonské trilogie, která si libuje ve staromilských RPG typu Baldur´s Gate. Co k tomu dodat? Snad je malé varování – tahle hra je určená jenom pro RPG fajnšmekry, čajíčkové nechť od ní dají ruce pryč!

avadon-2

[appbox appstore 784903621]

Cubed Snowboarding

Ve skutečnosti si – vzhledem k jarnímu počasí – snowboardu moc neužijeme, naštěstí pro nás tu ale máme náhražku v podobě Cubet Snowboarding. Líbivá pixelartová grafika, ale hlavně jednoduché a přitom maximálně zábavné herní mechaniky. Pihou na kráse tohoto nenápadného herního klenotu je bohužel trošku zvrzané ovládání. Zrovna v tomto případě se ale nejedná o fatální chybu. S trochou cviku si zvyknete.

cubed-snowboarding

[appbox appstore 818764539]

Beyond Space

Znáte Bulkypix? Na Dead Effect, Type:Rider, Meltdown, to jsou všechno pecky, které mají Bulkypix na svědomí. Beyond Space je přitom jejich nejnovějších hrou. Nutno podotknout, že se s ní zatím zrovna moc nevyznamenali. Hra není stabilní a padá – dost často nedojde ani k jejímu spuštění. My ale věříme, že jakmile se do ní konečně dostaneme, bude to stát za to.

beyond-space

[appbox appstore 770806299]

Monkey Boots

O Flappy Bird jsme se už zmiňovali, ale teď se o něm musíme zmínit znovu. Monkey Boots se mu totiž podobá nejen neskutečnou obtížností, ale trošku i grafickým zpracováním a samotnou herní náplní. Ne, nelétáte tu, prostě jen běháte a snažíte se uhýbat slonům, kteří vás honí. Takhle jak to píšeme to na Flappy Bird nevypadá, ale musíte nám věřit! Hra je zdarma, takže si to můžete ověřit.

monkey-boots

[appbox appstore 823399014]

Primal Flame

Primal Flame je vcelku atmosférická arkádka, v níž je vaším úkolem společně s malým plamínkem zkrotit přebujelou vegetaci. Trošku jako Little Inferno, ale s akčním nádechem a omezeným počtem „hraček“.

primal-flame

[appbox appstore 600052237]

Save Looma

Malá zelená příšerka jménem Looma potřebuje vaši pomoc – aby se mohla dostat skrze jednotlivé levely (a potažmo až k sobě domů), potřebuje, abyste tím správným způsobem naaranžovali vesmír a za pomoci různé přitažlivosti vesmírných útvarů mu udali správný směr letu. Zajímavá logická hra s nevšedním námětem.

save-looma

[appbox appstore 792546068]

Trolls vs Vikings

Líbila se vám strategie Plants vs. Zombies 2? Tak to by se vám měla líbit i hra Trolls vs Vikings. Najdete v ní ty samé základy, jenom s nepatrnými rozdíly. Tak třeba boxovací kytku zde zastupuje trol boxer, který může přejít z místa na místo – když mu to přikážete. Celkem se to povedlo, i když ta podoba je možná už za hranicí vkusu.

trolls-vs-vikings

[appbox appstore 600493768]