Čtvrtek, 11 dubna, 2024
DomůRecenzeTipy na nejlepší hry pro Android, které vyšly na začátku března 2014

Tipy na nejlepší hry pro Android, které vyšly na začátku března 2014

Máte chuť na pořádnou pařbu, ale tipy na dobré hry už vám došly? Nevadí! Potřebnou inspiraci můžete čerpat v našem výběru nejlepších her pro Android, které vyšly na začátku března 2014. A jelikož to bylo nadmíru plodné období, na své si přijdou úplně všichni hráči!

Mezi našimi tipy na nejlepší hry pro Android totiž najdete zástupce akčních her, strategických her, logických her a hříček, RPG her, sportovních her, adventur, vesmírných simulátorů a arkádových her všech možných druhů včetně několika endless runner titulů. Zapomněli jsme na něco? Doufáme, že ne! A teď už žádné zdržování. Jdeme na to!

Lawless

Lawless je akční hra, která vám ukáže, jaké je to být profesionálním kriminálníkem v Los Angeles raných devadesátých let. To obnáší především frenetické přestřelky s mohutnými přesilami mužů zákona a starost o vaši zločineckou skupinu včetně vybavování jejích členů zbraněmi a dalšími podpůrnými prostředky. Nás si hra získala zajímavými souboji s bossy a nenáročnou, velice rychlou hratelností, kdy každý level prolétnete během pár sekund, což je vlastnost, která se pro hraní během dne vždycky hodí.

lawless

[appbox googleplay com.mobage.ww.a1716.Lawless_Android]

Swordigo

Co uděláte, když vám padouši zabijí vašeho guru? Pokud budete jako hlavní postava arkádové hry Swordigo, potom si najdete meč a budete skákat, sekat a překonávat různé druhy překážek a logických zádrhelů tak dlouho, dokud se vám zdroj zla nepodaří najít a guru pomstít.

swordigo

[appbox googleplay com.touchfoo.swordigo]

Smash Hit

Minimalistická arkádová hříčka od renomovaného vývojářského studia Mediocre, které stojí za takovými herními trháky jako je arkádovka Granny Smith, nebo série logických her Sprinkle, vám dává zdánlivě jednoduchý úkol, propracovat se jejím skleněným světem co nejdále. Přitom musíte házet kovovými kuličkami a shazovat jehlany zvyšující vaši zásobu kuliček, a rozbíjet skleněné části, které vám brání v průchodu. K tomu všemu pak hraje meditativní hudba a vy za chvíli dostanete pocit, že jste se ocitli v docela jiném světě. Bravo!

smash-hit

[appbox googleplay com.mediocre.smashhit]

Royal Revolt 2

Pokračování chutňoučké tower-offense strategie Royal Revolt 2 přichází s výstavbou hradu a jeho opevňování. Hra přitom funguje na principu dobývání hradu ostatních hráčů a chránění toho svého, což jsou přísady, které se nám fakt zamlouvají. Stratégové všech zemí, tuhle hru nesmíte ani náhodou minout!

royal-revolt-2

[appbox googleplay com.flaregames.rrtournament]

Christian Ronaldo Footy

V jádru jednoduchá, avšak poměrně chytlavá arkádová hříčka Christian Ronaldo Footy vás nechá zahrát si malou kopanou, ve které v pohodě skórujete i při kopu přes celé hřiště – stačí abyste pořádně mířili, nebo použili některý z početných bonusů.

christian-ronaldo-footy

[appbox googleplay com.sacredduckgames.crfooty]

Real Football 2014

Když už jsme u toho fotbalu, musíme se zmínit o hře Real Football 2014, která není novým ročníkem zajeté fotbalové série Real Football, ale na jejím jménu se snaží přiživit. My tuto skutečnost sice nepodporujeme, Real Football však musíme přiznat vysoké kvality a fotbalovost, blížící se zážitku z PC hry PES. A na škodu není ani skutečnost, že hra vás nebude ždímat agresivním free-to-play modelem.

real-football-2014

[appbox googleplay com.footballgame.soccer]

Slam Dunk Basketball 2

V našem minulém souhrnném článku jsme vás seznámili s on-line kulečníkovou hrou 8 ball pool, to jsme ovšem nevěděli, že nám utekla další skvělá hra Slam Dunk Basketball 2, která podobný princip – tedy on-line zápasení dvou hráčů, přináší do námi oblíbeného basketbalového prostředí. Jediným rozdílem mezi těmito hrami je, že basket se soupeřem hrajete každý zvlášť a na konci je vyhodnoceno, kdo dal v časovém limitu více košů. Pro kompetitivně založené hráče je Slam Dunk Basketball povinnost!

slam-dunk-basketball-2

[appbox googleplay com.visualdreams.sdb2]

Frontline Commando 2

Populární série Frontline Commando se po bojích na Dálném Východě (FRONTLINE COMMANDO) a druhé světové válce (FRONTLINE COMMANDO: D-DAY) vydala do blízké budoucnosti. S tím přichází ke slovu nové zbraně, ale hlavně oslnivě krásná grafika, která nás učarovala! Frontline Commando 2 je jednou z prvních her, kde při přestřelkách uvidíte odlétat kousky omítky, nebo rovnou celé kusy zdí. A Frontline Commando 2 naštěstí nezaostává ani co se hratelnosti týče. Osvědčená formule 3rd akční hry, v níž pouze zaměřujete a udáváte, do jakého krytu se má postava schovat, ze svého kouzla nic neztratila – alespoň co se téhle hry týče.

frontline-commando-2

[appbox googleplay com.glu.flc2]

Darkstone

Původně bylo RPG Darkstone počítačovou hrou, která se inspirovala v legendárním Diablu. Po letech se pak dostala na konzoli PlayStation a nakonec i na naše dotykové zařízení. Darkstone pro Android není naštěstí prachobyčejným portem, ale dočkal se významné optimalizace pro dotekové zařízení, což s sebou přináší perfektní ovládání. Opět jedna diablovka, co vám nedá spát!

darkstone

[appbox googleplay com.microids.google.darkstone]

Another Case Solved

Studio Noodlecake, mistr arkádových her (Mikey Shorts, Punch Quest, Happy Fall), se opět rozhodlo šáhnout do klobouku s logickými hrami a po zajímavém a těžce návykovém Pixel Twistu nám přinést zase něco tradičnějšího. I když v případě Noodlecake se typické ordinérnosti nedočkáme asi nikdy. Another Case Solved je tedy logická hra fungující na principu mach-3 her a dalších logických hříček jako je například hra samá voda, nebo hádej kdo je to. Noodlecake k tomu však navíc přihodili střelený příběh o bonbónové prohibici a jednom právníkovi, který se z právnického dna musí vpracovat až na úplnou špičku.

another-case-solved

[appbox googleplay com.noodlecake.anothercasesolved]

Block Legend

Vývojáři svou hru Block Legend popisují jako retro JRPG s logickými principy, což mluví samo za sebe. Pokud máte rádi RPG hru 10000000 (mimochodem chystá se její pokračování) a její klony, potom je pro vás Block Legend to pravé ořechové.

block-legend

[appbox googleplay com.DotWarriorGames.BlockLegend]

Greedy Dwarf

I když nás většina endless runner her nudí, občas mezi nimi narazíme na skutečné klenoty, u kterých se královsky bavíme. Tak třeba hra Greedy Dwarf, v níž se s malým trpaslíkem snažíte v důlním vozíku ujet před rozzlobeným drakem. Hra je přitom rozdělena na levely, takže ji můžete dokončit a s endless runner hrami tak má společný pouze automatický pohyb hlavního hrdiny a vůbec náplň hry. Namísto deseti stránek popisování však bude lepší, abyste si hru vyzkoušeli na vlastní kůži. Na Google Play je k dispozici zdarma, takže vám v tom nic nebrání.

greedy-dwarf

[appbox googleplay com.sleepercell.tunnelFree]

[appbox googleplay com.sleepercell.tunnel]

Top Gear: Race the Stig

Jak napsal kolega Mirek Kočí ve své novince, Top Gear: Race the Stig je jiný, než jsme si představovali. Namísto závodní hry se vším všudy jsme se dočkali nekonečné utíkací hry, v níž se se svým závodníkem snažíte ujet před bájným Stigem. Cítíme mírné zklamání, na druhou stranu vám však hru musíme doporučit – kdy jindy se vám podaří zazávodit si se Stigem? Taková příležitost by se už nemusela opakovat!

race-the-stig

[appbox googleplay com.supersonic.tgrts]

Lego Technic Race

Závodní hra ze stáje Lego se chlubí vozítky sestavenými z Lego Technic. Najdete mezi nimi nebezpečná sportovní žihadla, klasické závoďáky, ale třeba i náklaďáky. V základu je přitom jen jeden vehikl a ostatní si musíte otevřít výsledky v závodech, které však více než cokoliv jiného připomínají endless runner hry (i když konce se zde dočkáte) – do cesty se vám pletou zátarasy, jimž se musíte vyhýbat, jinak ztrácíte energii a tím pádem i možnost ujet co nejdelší trasu.

lego-technic-race

[appbox googleplay com.lego.technic.race]

Ice Rally Academy

Ice Rally Academy je jedinou závodní hrou v našem výběru, která vás nebude limitovat koridory, ale nechá vás libovolně kroutit volantem. Vaším úkolem přitom bude zvládnout školu smyku. Ve hře se tedy přenesete na ledovou plochu, kde s autem budete projíždět mezi kužely nebo je naopak porážet, driftovat, nebo soutěžit v gumování. Až na maličko slabší grafiku je to prima počin!

ice-rally-academy

[appbox googleplay com.LevelZed.IceRallyAcademy]

Broken Sword 5 Serpent’s Curse

První díl plánované epizodické série Broken Sword 5 Serpent’s Curse svádí dohromady Američana George Stobbarta a francouzskou žurnalistku Nico Colard, aby následně rozjela zamotaný detektivní příběh, na jehož konci byste měli přijít na kloub Svatému Grálu. Troufnete si?

broken-sword-serpent-curse

[appbox googleplay uk.co.revolution.bs5]

God of Light

Logická hříčka God of Light se zpočátku tváří poměrně primitivně, jakmile se však začne obtížnost stupňovat, velice rychle pochopíte, že tohle je pořádná výzva. Hra po vás chce, abyste za pomoci zrcadel spojili paprskem světla tři krystaly a k tomu se s ním nakonec trefili do dveří vedoucích do dalšího levelu. Vtip je v tom, že vedle otáčecích zrcadel ve hře postupně přibydou zrcadla pohyblivá, ale také složitější obrazce, s čímž přichází na řadu větší nepřehlednost a nutnost prostorové představivosti. Jedinou nápovědou je potom jiskra, díky níž můžete na chvíli odhalit, kudy má vést paprsek správně. God of Light je na Google Play k dispozici ke stažení zdarma, přičemž vás omezuje právě počtem nápověd.

god-of-light

[appbox googleplay com.playmous.godoflight]

Bardbarian

Bardbarian je svébytná, rokově laděné tower-defense hra, v níž se svým hlavním hrdinou musíte přes skřety a další havětí bránit drahý krystal. K tomu si z městské zbrojnice povoláváte lučištníky, Ninja bojovníky, nebo třeba mágy, své skupině zlepšujete dovednosti a nebo stavíte podpůrné budovy a jednotky jako je například zvracející opilec, který nepřátele umí patřičně zpomalit. I když jsme se na hru Bardbarian zpočátku tvářili skepticky, po pár vteřinách hraní nás chytla za pačesy a svou třaskavou návykovostí nás donutila, abychom u ní strávili spoustu hodin. Bardbarian patří mezi nejlepší hry pro Android, bez diskuzí.

bardbarian

[appbox googleplay air.com.treefortress.Bardbarian]

Lost Yeti

Pomůžete malému Yetimu uspořádat ledové kry a další nástrahy levelů takovým způsobem, aby mezi nimi mohl v klidu dojít pro zmrzlinku a poté se dostal i ke vstupu do dalšího levelu? Ptáte se, jak byste toho měli dosáhnout? No přeci posunováním herních kamenů v horizontálním i vertikálním směru. Zní to jednoduše, ale můžete nám věřit, že u řešení jednotlivých logických zádrhelů budete muset zapojit všechny mozkové závity!

lost-yeti

[appbox googleplay air.com.neutronized.LostYeti]

Even

Po boomu, který se strhl kolem logické hříčky Threes! se roztrhl pytel s jejími klony stejně, jako v případě Flappy Bird. Nejzajímavějším počinem z této množiny her se nám přitom jeví hříčka Even, jež funguje na úplně stejném principu jako Threes!, na rozdíl od ní je však navíc k dispozici zdarma.

even

[appbox googleplay com.prasio.even]

Overkill 2

V dnešním souhrnném článku vám představujeme hned několik akčních her, žádná z nich však není klasickou FPS. Proto jsme se rozhodli vzniklou mezeru zalátat a na tomto místě zmínit starší počin Overkill 2, který nám učaroval nevšedním grafickým zpracování, skvělou hratelností a pestrou paletou zbraní s rozličnými vlastnostmi.

overkill-2

[appbox googleplay com.craneballs.Overkill2]

I, Gladiator

Stejně jako Overkill 2 patří I, Gladiator mezi graficky osobité akční hry. Tato dvojice se však rozchází ve svém námětu – v I, Gladiator si totiž nezastřílíte, ale vezmete do ruky sekery, mačety a další zbraně a vrhnete se do boje v roli gladiátora, který se snaží proklestit si cestu pryč ze starého Říma a tím uniknout svému osudu. Potyčky na blízko, z nichž hra v podstatě sestává, ovládáte tahy prstem ve stylu Bloods&Glory. Pocitově nám však přišlo, že I, Gladiator je na pohyby a různá komba mnohem přesnější.

i-gladiator

[appbox googleplay om.btl.iglite]

[appbox googleplay com.btl.bfg]

Beyond Space

Beyond Space, pod nímž jsou podepsaní vývojáři ze studia Bulkipix, je nádherná, graficky vysoce pokročilá vesmírná simulace s RPG prvky, v níž se můžete toulat vesmírem, prozkoumávat solární systémy, bojovat s nepřáteli a užívat si perfektního příběhu a celkově vysokých produkčních kvalit. Jen k tomu musíte mít potřebný hardware. Tohle na své S2 prostě nerozjedete.

beyond-space

[appbox googleplay com.bulkypix.beyondspace]

TriBlaster

Další zářez pro nadané vývojáře z Bulkipix, tentokrát v podobě arkádové, těžce minimalistické retro hře, jíž vládnou trojúhelníky, čtverce, hranoly, kvádry, krychle a další geometrické tvary, které si zde dali sraz s těžce návykovou hratelností, co vám vymyje mozky tak dokonale, jako se to dařilo starým arkádovým automatům.

triblaster

[appbox googleplay com.bulkypix.triblaster]

Defenders & Dragons

S Defenders & Dragons jsme sice přišli tak říkajíc s křížkem po funuse, jelikož tahle hra na Google Play už nějaký ten týden pobývá, nicméně vzhledem k tomu, že posledním slušným počinem v jejím žánru byl titul SAMURAI vs ZOMBIES DEFENSE 2, musíme se k ní vrátit. Jakýsi mix tower-defense a tower-offense her, kde bojujete s hlavním hrdinou a namísto stavby věží vyvoláváte obranné jednotky. Je to fakt zábava, v tomto případě navíc zabalená do líbivého grafického kabátku.

defenders-and-dragons

[appbox googleplay com.glu.prt]

Deadlings

Podle autorů hry je Deadlings odvážný mix arkádové hry a strategie. My v ní strategie sice moc nevidíme, v prvním bodě ale autorům musíme dát za pravdu. Ve hře se se zombie svěřenci musíte dostat do dveří vedoucích do dalšího levelu, v čemž vám brání nejrůznější terénní nerovnosti a překážky. Zombie jsou proto vedle skoků vybaveny také možností přicucnout se na zeď, což hře dodává ten správný šmrnc.

deadlings

[appbox googleplay com.artifexmundi.deadlings.gp.free]

Tiny City

Jak název Tiny City sám o sobě napovídá, v této hře se budete věnovat stavbě svého městečka, v němž vám nesmí chybět domy, do kterých se budou stěhovat vaši pracovníci, farmy, kde pro ně budete pěstovat jídlo, obchody, kde to jídlo budete prodávat a samozřejmě i mnoho dalších nezbytností, bez nichž nemůže žádné správné město existovat. Něco jako SimCity akorát zmenšené a nacpané do freemium prodejního modelu.

tiny-city

[appbox googleplay com.chillingo.tinycity.android.rowgplay]

Max Axe: Quest For Loot!

A nakonec našeho článku ještě jedna pořádná pecka, tentokrát v podobě akční hry Max Axe: Quest For Loot! Jejím hlavní hrdinou je zrzavý Max a jeho sekera, s níž se snaží probojovat mohutnými vlnami nepřátel. Pohyb Maxe je přitom automatický a hráči ovládají pouze sekeru, jejíž dráhu letu vykreslují na displej. Tohle je vážně hodně chytlavý nápad, až se musíme ptát, že ho někdo neuchopil dřív.

max-axe

[appbox googleplay com.nakedsky.MaxAxe]