Díky spolupráci O2 a Spotify se čeští posluchači nyní dočkají i další výhody – hudební aplikace i web budou nově dostupné v českém jazyce. „Díky naší nabídce si Spotify v České republice našlo řadu nových příznivců a věříme, že díky české verzi se jejich počet ještě zvýší,“ uvedl ve zprávě operátor.
„Víme, že lokalizace má obrovský vliv na zkušenosti s používáním Spotify. Jsme přesvědčeni, že lokalizované služby a naše partnerství s O2 umožní českým posluchačům ještě snáz poslouchat oblíbenou hudbu. V Spotify věříme, že díky neustálému zlepšování je naše hudební aplikace nejlepší na trhu,” říká Chris Bevington, ředitel pro globální partnerství ve Spotify. Rollout české verze proběhne postupně v průběhu následujících týdnů.
Operátor svým zákazníkům ušetříme měsíčně v průměru 539 MB dat, což znamená asi 250 písniček. Data ze Spotify se u O2 totiž neúčtují, alespoň prozatím. Co se rozdělení podle pohlaví týče, ve všech věkových skupinách jsou o něco více zastoupeni muži. Přitom nejčastěji si aplikaci nainstalovali lidé ve věku 18-25 let (více než 21 % u mužů a 16 % žen).
Počet posluchačů podle operačního systému víceméně kopíruje rozdělení telefonů v síti O2. Zhruba 60 % patří Androidu, okolo 35 % jsou uživatelé s operačním systémem iOS. Zbytek si rozdělili majitelé zařízení s Windows Phone a Blackberry.
Zdroj: O2