Společnost Apple představila minulý týden nový model svého chytrého mobilního telefonu. Nese označení iPhone 5, má větší displej a je zároveň tenčí i lehčí než předchozí verze iPhone 4S. Firma se novinkou bude snažit čelit stále větší konkurenci chytrých mobilů s operačním systémem Android.
Uvedení nejnovějšího iPhonu nenechalo chladným ani nejdominantnějšího výrobce chytrých telefonů, kterým je jihokorejský Samsung. Ve své nejnovější reklamě se sloganem ?It doesn’t take a genius?, v níž srovnává nový iPhone se svým TOP modelem Galaxy S III, ale není vůbec objektivní.
Samsung vyzdvihuje samozřejmě přednosti svého mobilu ? velký displej, hlasového asistenta S-Voice, 2 GB operační paměti či vyjímatelnou baterii. V případě iPhonu je seznam důležitých funkcí podstatně kratší a končí řádkem ?totálně odlišný konektor?, čímž Samsung naráží na přítomnost nového proprietárního devítipinového konektoru Lightning, se kterým jsou kompatibilní pouze zařízení s iOS.
Co si o agresivním marketingu Samsungu myslíte vy? Není tohle ?přeměřování pindíků? naprosto zbytečné?
Sice mám SGS III, ale takovýhle reklamy mi dost vadí, bohužel jsem zjistil, že západní reklamy jsou dost často „srovnávačky“ na podobný úrovni.