Společnost Samsung nabízí svým zákazníkům kvůli omezením způsobeným koronavirem (COVID-19) automatické prodloužení záruky až o 4 měsíce. Servisní střediska Samsungu nadále fungují v upraveném režimu. Značkové prodejny Samsung jsou uzavřeny, na oficiálním e-shopu Samsung.cz mohou však zákazníci nakupovat bez omezení a s dopravou zdarma.
Koncovým zákazníkům, kteří nemohou uplatnit reklamaci svého zařízení Samsung v rámci záruční doby kvůli omezením způsobeným koronavirem COVID-19, a kterým vyprší záruka na zařízení v období od 15. března do 15. června, nabízí Samsung automatické prodloužení záruky do 15. července. Nabídka platí na všechny produkty Samsung zakoupené v České republice.
„V této náročné době jsme přesvědčeni, že je důležité držet spolu, i když musíme zůstat odděleni. Prodloužením záruční doby až o 4 měsíce chceme chránit zdraví našich zákazníků i našich servisních techniků a umožnit jim v klidu vyřídit případnou reklamaci,“ říká Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung. A dodává: „V souladu s nařízením vlády jsme museli uzavřít značkové prodejny, servisy ale stále fungují – byť pochopitelně v upraveném režimu. Prosíme však naše zákazníky, aby před návštěvou servisního střediska nejdříve kontaktovali naši bezplatnou zákaznickou linku.“
Oficiální e-shop Samsung.cz funguje bez omezení, není jen dostupná platba na dobírku a zásilky se posílají pouze na území České republiky, a to zdarma na všechno zboží a všechny druhy dopravy.
Postup při reklamaci zařízení
Spotřebitel může reklamaci řešit s prodejcem, nebo se obrátit přímo na autorizovaná servisní střediska Samsung. Pokud zvolí řešení přes servisní středisko, doporučujeme následující postup:
- V první řadě může spotřebitel telefonicky kontaktovat zákaznickou linku, která je nadále dostupná nonstop. Na české bezplatné číslo (+420) 800 726 786 může zatelefonovat nebo poslat zprávu přes WhatsApp. Na lince se mu vyškolení operátoři pokusí pomoci a poradit na dálku.
- V případě, že je to nutné, lze porouchaný přístroj fyzicky opravit. V takovém případě může zákazník buď zaslat své zařízení poštou či některou jinou zásilkovou službou, což se v dnešní době doporučuje.
- Spotřebitel může též osobně navštívit vybraná servisní střediska Samsung, jež zůstala otevřená a jsou dostupná na stránce zákáznické podpory.
Předtím než zakázník osobně navštíví servisní středisko, by měl nejdříve zavolat na výše uvedenou bezplatnou infolinku, kde mu operátoři sdělí aktuální informace o otevírací době a bezpečnostních opatřeních.