Samsung představil speciální servisní službu Moje QLED TV, která majitelům prémiové řady televizorů QLED přináší zcela zdarma dovoz a instalaci, prvotřídní servis i online asistenční službu Live Assistant.
Při zakoupení televizoru QLED ve značkové prodejně Samsung nebo na oficiálním e-shopu si lze přes prodejce nebo infolinku Moje QLED (800 24 24 77) objednat jeho bezplatnou instalaci. Technik si s novým majitelem domluví čas instalace, vyzvedne televizor u prodejce, dopraví ho na danou adresu a nainstaluje na zvolené místo (zeď, stolek, stojan…). Následně technik QLED TV zapojí, nainstaluje vše potřebné dle preferencí nového majitele a ukáže mu samotné ovládání televizoru. V případě zájmu technik odveze starý televizor k ekologické likvidaci.
Oprava do 48 hodin nebo náhradní TV
S prémiovým servisem Moje QLED TV odpadá složitá doprava televizoru do servisu a dlouhé čekání než bude oprava vyřízená. Majitel QLED TV, která byla zakoupená v České republice a na Slovensku, může využít možnosti, kdy technik společnosti Samsung přijede opravit QLED TV přímo k němu domů. V případě, že opravu není možné provést přímo na místě a měla by trvat déle než 48 hodin, bude majiteli po dobu opravy bezplatně poskytnutý náhradní QLED televizor.
Prémiová infolinka
V případě potřeby rady s nastavením či technickým problémem se mohou zákazníci obracet na speciální infolinku 800 24 24 77 nebo využít novou interaktivní službu Live Assistant. Jejím prostřednictvím zákazníkům pomohou vyškolení asistenti inovativní a zábavnou formou v rámci interaktivního videochatu. Více informací je k dispozici na samsung.live-assistant.cz
– Služba Moje QLED Instalace platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České a Slovenské republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak) ve značkových prodejnách Samsung nebo na oficiálním e-shopu Samsung www.obchod-samsung.cz
– Doba opravy běží od následujícího pracovního dne od majitelem nahlášené žádosti o servis na vyhrazené infolince (800 24 24 77). Služba Moje QLED Prioritní Servis platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České a Slovenské republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.)
– Služba Moje QLED Infolinka platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České a Slovenské republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak)