Úterý, 16 dubna, 2024
DomůRecenzeRecenze: Hry pro dva hráče pro Android

Recenze: Hry pro dva hráče pro Android

Určitě se vám již stalo, že jste byli s kamarádem nebo kamarádkou někde, kde jste se potřebovali zabavit. Vy sice u sebe máte smartphone nebo tablet a tak si můžete zahrát, jenže pouze sám. V takových případech se hodí hry pro dva hráče, kde, jak už je zvykem, bojujete jeden proti druhému.

Takových her existuje opravdu mnoho, ale ne všechny mají solidní hratelnost, takže se vám dost často stane, že narazíte titul, u kterého budete budou zívat. Abyste jste se těmto omylům vyhnuli, připravili jsme si pro vás několik tipů.

Reflexes

Jak už z názvu vypovídá, v této hře půjde o to mít lepší reflex než soupeř. Princip je naprosto jednoduchý. Poté, co začnete hrát, vždy čekáte na časomíru a po jejím vypršení již zbystříte doprostřed obrazovky a snažíte se kliknout do svého políčka hned jak na ní problikne nějaký obrázek. Ten kdo zmáčkne ve správnou dobu políčko dříve, získává bod a celá procedura se tak může opakovat znovu a znovu.

Hra sice na dlouho nezabaví, ale ke zpestření momentální nudy poslouží dobře. Hra nabízí jak hru pro dva, tak i hru pro jednoho hráče, takže vaše reflexy si můžete otestovat sami. Vývojářům šlo na první pohled o jednoduchost a reflexy, takže nečekejte nějaké grafické hody, protože byste byli akorát zbytečně zklamaní. K dispozici budete mít i multiplayer, který ale kvůli malé popularitě této skoro nevyužijete, protože není s kým hrát

Hodnocení: 6/10

Stahujte : Reflexes

Paper War for 2 Players

Nepříliš známý titul, který nenajdete na špici žádné kategorie. To ale neznamená, že tato hra je špatná, právě naopak. Velmi zábavné hraní hned v několika módech nebo spíše druhů boje proti kamarádovi přinese někdy i několik hodin zábavy. Hra nabídne tři druhy boje a po zakoupení plné verze můžete společně bránit svou vesnici proti nájezdům různých raket, letadel nebo lodí. Trénovat můžete i vy sám, protože ve hře je mód pro jednoho hráče.

Ve free verzi se setkáte s trefováním soupeřova tanku, sestřelování soupeřových jednotek a pomocí dotyku zničení co největšího počtu letadel během časového limitu. V tomto titulu je zabudována i fyzika, takže například u prvního zmíněného způsobu boje bude někdy těžké trefit soupeře, a to kvůli silnému protivětru. Vše je zanesené na pomuchlaný papír, který hře dodává tu správnou atmosféru.

Hodnocení: 9/10

Stahujte : Paper war for 2 Players

Glow Hockey 2

Možná si většina z vás pamatuje na první díl, který si získal spoustu fanoušků. Studio NA se rozhodlo udělat pokračování a lze se říci, že se jim to povedlo. Změn oproti jedničce je ale pomálu. Až na nový kabát, který hra dostala, nenabízí prakticky nic nového, ale to nám vůbec nevadí. Stále se jedná o kvalitní titul, který si můžeme zahrát jak proti počítači (v úrovních lehká, střední a těžká), tak i proti kamarádovi.

A o co že se vlastně jedná? Jde o stolní hokej v neonovém prostředí, kde se snažíte dát gól soupeři. V reálu takový nenajdete, ale hra je hodně podobná stolnímu hokeji s foukaným vzduchem zespodu, kdy se placatý rychle pohybuje po ploše stolu. Neonové prostředí je velmi pěkně provedené a černé pozadí je ještě více zvýrazňuje. Ve hře neobjevíte snad ani tu nejmenší chybu a tak vás nic neruší od hraní. Jednoduché a velmi povedené.

Hodnocení: 8/10

Stahujte : Glow Hockey 2

2 player reactor

Asi nejznámější hra pro dva. Netřeba ji příliš představovat, ale pro ty co ji neznají, tak vězte, že jde o souhrn několika her, kde jednoduše musíte být rychlejší, než váš soupeř. Oba dva máte k dispozici políčko, kam klikáte v případě, že střed obrazovky souhlasí se zadaným úkolem.

Setkáte se tu s hledáním třech různých věcí, hledání 5-ti stejných, porovnávání jaký stát má větší populaci, jaké je hlavní město nějakého státu nebo máte za úkol najít cestu pro myš k sýru rychleji než soupeř. Vývojáři si na nic nehráli a po grafické stránce udělali hru velmi jednoduchou . 2 player reactor vás dozajista chytne, a pokud si budete chtít zahrát se třemi lidmi (tzn. celkem 4) můžete si zakoupit za 39 korun hru s názvem 4 player reactor. Jak už název napovídá, klikací políčka se rozdělí na půl a vy tak můžete hrát i se třemi kamarády. Hodnocení je o jeden stupeň nižší z důvodu vysoké ceny, která se mohla pohybovat klidně na polovině, tzn. na nějakých 20 Kč.

Hodnocení: 9/10

Stahujte : 2 player reactor

Gomoku pro dva

Naprosto jednoduchá hra, která nabízí pouze jedno ? hraní piškvorek. Výherní kombinace je zde nastavená na pět koleček nebo křížků a nedá se přenastavit. Ve hře také nenajdete žádné menu nebo nastavení, ale pouze dvě funkce a těmi jsou tlačítko pro novou hru a tlačítko zpět. Po celé obrazovce jsou potom rozesety obdélníčky nebo-li pozice pro váš tvar v dané hře. Gumoku i přes svou jednoduchost nahradí tužku a papír, takže záměr vývojářů se povedl.

Hodnocení: 7/10

Stahujte : Gomoku pro dva

Two Player Fruit Shoot

Princip této hry je jasný už z názvu. Vaším hlavním úkolem bude trefování ovoce. To lítá mezi dvěma luky. Jeden ovládáte vy a druhý váš protějšek. Šípy jsou neomezené, ale odečítá se vám doba, po kterou jste nic netrefily. Ta se navíc každým zásahem navyšuje a pokud minete, vyjde vás to postupem času opravdu draho.

Za každý zásah ovoce dostanete určitý počet bodů a přičte se vám do celkového skore. Ten, kdo bude mít vyšší skóre na konci hry, vyhrává. Hra nabízí jednoduché menu, kde si můžeme vypnout zvuky a taky vybrat styl ve dvou možnostech. Můžete si zahrát proti systému nebo proti kamarádovi. Two Player Fruit Shoot bohužel neumí pracovat na pozadí, takže při vypnutí se vám po chvilce objeví informace o tom, že hra spadla.

To ale není poslední chybička, která se vývojářům přihodila. Na pozadí také problikávají textury, které dost ruší. Jelikož hra ale byla testována na tabletu, tak na telefonu se tato chyba objevit nemusí.

Hodnocení: 6/10

Stahujte : Two Player Fruit Shoot

Xfire

Od této hry jsem čekal opravdu hodně. Bohužel jsem byl velmi zklamaný hned na začátku. Na tabletech totiž nefunguje správně a někdy dokonce vůbec nereaguje a je tak nemožné ji hrát. Naštěstí se to stává výjimečně a tak jsme ji mohli otestovat. K dispozici budete mít jak režim pro jednoho hráče, tak i pro dva. Když jste sám, můžete si zahrát proti systému ve třech obtížnostech.

Xfire funguje na principu děl. Každý má k dispozici jedno žluté dělo a snaží se střílet po dvou předmětech ve tvaru kříže, které jsou umístěné uprostřed. Každým zásahem kříž odstřelíte o kus dál k soupeři, a až jej dostanete za soupeřovo dělo, máte bod. Po získání tří bodů vyhráváte. Hra zabaví opravdu pouze na malou chvilku. Škoda.

Hodnocení: 6/10

Stahujte : Xfire

Závěr