Nejspíše vám neuniklo, že Instagram, jednu z nejmladších a nejoblíbenějších sociálních sítí na světě před časem odkoupila společnost Facebook. Ta je přitom závislá na příjmech z reklamy, a tak propagační materiály začíná zobrazovat i na své dceřiné sociální síti.
Analýza společnosti Brand Networks přitom prozradila, že objem reklamy zobrazované na Instagramu roste velmi rychle. Zatímco v srpnu roku 2015 reklama na této sociální síti měla přibližně 50 milionů zobrazení, v září to bylo 100 milionů zobrazení a v prosinci toho samého roku dokonce už 650 milionů zobrazení.
A to je podle všeho teprve začátek. Reklama zobrazovaná na Instagramu se totiž osvědčila – společnostem, které chtějí propagovat svůj produkt, stačí pouze hezká fotografie a krátký popisek, což není vůbec drahé. Na druhou stranu – uživatelé na reklamu rádi klikají – takže spokojenost, vypadá to, stojí na obou stranách barikády.
Co si o reklamě na Instagramu myslíte vy?