Sobota, 13 dubna, 2024
DomůRecenzeČekání na Ježíška - Nejlepší závodní hry roku 2013 zdarma

Čekání na Ježíška – Nejlepší závodní hry roku 2013 zdarma

Koluje vám v žilách „rychlá a zběsilá“ krev, ale nemůžete si žádnou káru dovolit? Máte rádi závodní hry, ale nechce se vám (nebo nemůžete) za ně utrácet? Nezoufejte, pro vaše mobilní miláčky existuje řada kvalitních her, které vaši peněženku nezruinují. V předchozím článku jsme se zaměřili na nejlepší hry uplynulého roku, dnes se na nabídku podíváme více profilovaně.

Přinášíme vám přehled nejlepších závodních her roku 2013, které na Google Play můžete do svých Androidů stahovat zdarma. Pokud si budete chtít hru vylepšit, většina z nich nabízí mikrotransakce, které vám za nějaký ten peníz nabídnou další  auta, tratě či vylepšení.

Tak nabít baterky, nažhavit displeje, stoupnout si na startovní čáru… Vánoční přehled nejlepších závodních her roku 2013 je tu.

Asphalt 8: Airborne

asphalt8 500x375 Zkraťte si čekání na Ježíška   Nejlepší hry roku 2013 zdarma

Asphalt 8 byla dlouho očekávanou a vyhlíženou závodní hrou pro Android, v listopadu 2013 se fanoušci dočkali jejího uvolnění ke stažení na Google Play zdarma. Navazuje na sérii úspěšných závodů a nutno zmínit, že 8. díl se opravdu povedl.

Zpracování předčí vaše očekávání, budete žasnout nad tím, jak je hra po stránce grafiky a fyziky zpracována. K dispozici je kariérní mód, ve kterém si můžete odemykat další části hry, jako jsou nové tratě či auta.

Koho by omrzela kariéra, může si to rozdat s jinými hráči v online multiplayeru. Kromě běžného závodního módu hra obsahuje i nový, alternativní s novou adrenalinovou zábavou, ve kterém si s ostatními zahrajete „na babu“, kterou musíte rychle předat někomu z vašich soupeřů, nebo explodujete. Vedle kvalitního zpracování vás potěší i výborná hudba. K Asphalt 8: Airborne se tak budete rádi znovu a znovu vracet.

[appbox googleplay com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM]

Beach Buggy Blitz

beachbuggyblitz

Zábavné jednoduché závody s lehce bláznivou grafikou. Jak již sám název napovídá, vaším závodištěm budou pobřežní pláže, kde se svojí buggynou budete mít za cíl projet co největší počet kontrolních stanovišť. Čas hraje proti vám a právě při projetí stanoviště dostanete pár sekund k dobru. Při své jízdě máte také za úkol posbírat co největší počet zlaťáků, které následně můžete použít pro vylepšení své buggyny.

Aby to vše nebylo tak jednoduché, jízdu vám budou ztěžovat různé překážky a volně se potulující zvěř. Střetům s ní se doporučujeme vyvarovat, náraz totiž znamená znatelné zpomalení a již nemusíte mít dostatek času k nové akceleraci.

Na závěr ještě zmíníme, že si programátoři mile pohráli s efekty prachu, vody a odlesků světel. Beach Buggy Blitz si oblíbí zejména vaše děti.

[appbox googleplay com.vectorunit.yellow]

CSR Racing

csrracing

CSR Racing jsou výborně ztvárněné závody ve sprintu na rovné trati. Nemusíte se vůbec trápit řízením, auto jede vždy samo rovně. Vaším úkolem bude perfektně zvládnout řazení v nejideálnějším okamžiku, který je signalizovaný. Správné zařazení poznáte na znatelném zvýšení rychlosti, naopak při špatném řazení se vaše rychlost sníží a závod většinou nevyhrajete. Za vítězství získáte peněžní odměnu, kterou následně využijete při upgradování vašeho vozu, nebo investicí do nového fára. Pokud si v aplikaci připlatíte za reálné peníze, můžete si pořídit i prémiová high-endová auta.

Hra se vyjímá krásnou grafikou, zabrat dostanou především vaše reflexy a nervy, které budou místy napnuté k prasknutí.

[appbox googleplay com.naturalmotion.csrracing]

Death Rally

deathrally

Death Rally jsou závody smrti na motivy stejnojmenného filmu. Jakmile se postavíte na startovní čáru, tak kromě vašeho cíle dojet první si přidáte i druhý – přežít. Své auto před každým závodem vybavíte pancíři a zbraněmi a sranda může začít. Peníze získáváte za vítězství v závodech, ale i za ničení vašich protivníků. Existuje jen jedno pravidlo: zabij nebo budeš zabit. Čím více soupeřů se vám podaří v průběhu rozstřílet, tím větší šanci na výhru budete mít. Ve hře lze skvěle taktizovat, například se nebudete hrnout na přední místa, pokud jsou všichni soupeři těsně ve vašem závěsu a neváhají z vás udělat cedník.

Death Rally může fungovat jako výborná antistresová hra, kde se můžete pořádně vyřádit a vybít si své emoce.

[appbox googleplay com.remedy.DeathRallyFREE]

Fast & Furious 6

fastfurious6

Další drag závody dle filmové předlohy – dnes již legendárního Rychle a zběsile. Nablyštěná auta, propracovaná grafika i inteligence protivníků. K dispozici je single player a online multiplayer mód. Pokud vás tedy omrzí závodit s počítačem, můžete zkusit své síly poměřit s ostatními hráči. Výdělky ze závodů opět reinvestujete do vylepšení či pořízení nové káry. Co Fast & Furious 6 odlišuje od ostatních drag závodů jsou mini driftovací hry v průběhu závodu, kde stisknutím a držením tlačítka držíte auto v optimální znázorněné stopě, čímž docílíte výrazné akcelerace.

[appbox googleplay com.kabam.ff6android]

GT Racing 2

gtracing2

Klasické závody s perfektní grafikou a hratelností. Postupně se budete v žebříčku singleplayer modu z posledních míst prokousávat čím dál výše, díky čemu získáte řadu ocenění a zvyšující prestiž, což můžete využít k nákupu a vylepšování nových vozidel. Pro větší zábavu je k dispozici i online multiplayer. Zvláštností GT Racing 2 je výskyt ideálních stop na trati, které vás navádí k optimálnímu průjezdu bez zbytečných ztrát rychlosti. Pokud se stopy budete držet, budete posléze odměněni bonusovými body.

[appbox googleplay com.gameloft.android.ANMP.GloftRAHM]

Real Racing 3

realracing3

Real Racing patří do série velmi povedených závodů, kdy s dalším dílem byly posunuty hranice zpracování, grafiky a hratelnosti o kus dále. Název Real Racing vyplývá z faktu, že ve hře najdete skutečná auta a skutečné závodní okruhy. Hra nabízí zajímavý asynchronní multiplayer systém, který obsahuje zaznamenané časy vašich přátel a vy máte možnost závodit proti botovi, přesně kopírujícího jízdu přítele. V průběhu hry získáváte prostředky na nákup vylepšení i nových aut. Pokud nechcete utrácet za opravy, snažte se bourat co nejméně. Časté nehody můžou nepříjemně narušit váš rozpočet a kupní sílu.

[appbox googleplay com.ea.games.r3_na]

Zdroj: Android Central

Martin Polický