Pondělí, 24 června, 2024
DomůRecenzeNejlepší hry pro Windows Phone, které vyšly nedávno

Nejlepší hry pro Windows Phone, které vyšly nedávno

Máte telefon s Windows Phone a nevíte, co si na něm zapařit? Nevadí! Připravili jsme pro vás seznam těch nejlepších her, které pro tuto platformu vyšly v uplynulých třech měsících.

Nechte se inspirovat, vyberte si pro sebe tu nejlepší a zažijte u ní spoustu pěkných chvil!

V dnes již pravidelném čtvrtletním přehledu týkajícím se výhradně her pro Windows Phone jsme pro vás opět připravili velice pestrou paletu titulů napříč všemi žánry. Na své si tak přijdou fanoušci závodních her, sportovních her, strategických her, akčních her, stříleček, logických her, adventur, arkádových her i na multiplayer zaměřených titulů, které vsázejí na přímé souboje mezi živými hráči. A teď už se bez zbytečných průtahů pusťme do jejich představení.

Dark Lands

Arkádová hra Dark Lands vás zaujme na první pohled. Tmavé siluety v popředí se krásně vyjímají na pěkně zbarvených fantaskních krajinách v pozadí. Po osahání hry pak zjistíte, že se jedná o nekonečnou utíkací hru (endlesss runner game) viděnou pohledem z boku, kde vedle klasického konceptu vyhýbání se překážkám také bojujete. Mezi jednotlivými pokusy se nachází i prostor pro vylepšování postavy a to tím, že ji nakupujete nejen lepší atributy, ale také vybavení. Sympatický pokus o oživení žánru a velké doporučení pro hráče, kteří mají na hraní vždy jen malou chvilku.

dark-lands

[appbox windowsphone d006e5c7-731f-4e06-8807-ed119999ccfc]

Major Mayhem

Neodolatelná 2D akční hra, která si svou cestu na Windows Phone proklestila za Androidu vás provede konfliktem ve Vietnamu. Nebojte se ovšem pošmourného námětu. Major Mayhem je veselá komiksově laděná hra, která na vaší tváři vykouzlí úsměv. Co se týče samotné hratelnosti, potěší hlavně skvělé dotekové ovládání, zajímavé a opravdu hodně účinné power-upy a benevolentní free-to-play prodejní model, což znamená, že si dobře zapaří i neplatící hráči. A tak to má být.

major-mayhem

[appbox windowsphone d79768b5-9ddb-4654-9bc7-25aec92c96b7]

Timberman

Měli jste rádi Flappy Birda? Tak potom vám nesmí ujít ani Timberman. Jedná se o principiálně extrémně jednoduchou arkádovou hru s dřevorubcem v hlavní roli, která vás ovšem bude drtit svou nelidskou obtížností. Vyzkoušejte a dejte nám vědět, kolik dřeva jste posekali!

timber-man

[appbox windowsphone 6432b0bd-7962-4f00-af57-b2941f9f6764]

Ice Age Adventures

Doba Ledová má už 4 díly, takže nemůže chybět ani další díl doprovodné hry Ice Age Adventures, která nese stejný název jako film. Oproti předchozí aplikaci Ice Age Village je nový díl všestrannější. Stavění tedy bylo upozaděno a do popředí přibylo spousta zajímavých miniher, ať už těch logických tak i endless runner počinů či arkádovek. Opět je to prima!

ice-age-adventures

[appbox windowsphone 87fa21a0-4c6a-4901-b28f-3f5322b7913a]

Modern Combat 5: Blackout

Vydání pokračování jedné z nejlepších prémiových stříleček na mobily s názvem Modern Combat 5: Blackout je v herním světě asi největší událostí uplynulých měsíců. Modern Combat 5 nás totiž potěšila na všech myslitelných stranách. Nejen že přišla s opravdu pokročilou grafikou, z níž vás oči přecházejí, ale přinesla s sebou i zábavu, spoustu napětí a chytlavých nápadů, které vás nenechají vydechnout. A co teprve skutečnost, že autoři měli koule a i v době největšího puče free-to-play ponechali MC5 čistě jako placenou (prémiovou) hru. Recenzi Modern Combat 5: Blackout najdete zde.

modern-combat-5

[appbox windowsphone 21ed995b-239d-4ffe-b352-76fc11cd940c]

Ice Rage: Hockey

Hokej viděný shora, v němž se můžete pustit do singleplayerového dovádění, nebo si zahrát v zábavném multiplayeru a to dokonce ve dvou na jednom mobilním zařízení. Nečekejte žádné složitosti, ale čistokrevnou arkádu, co vás pobaví na pár minut denně. Ale perfektně!

ice-rage-hockey

[appbox windowsphone 0c6b746f-e408-466c-b77c-caa24ae8f888]

Duck Destroy

Ve hře Duck Destroy není v bezpečí ani jedna kachna. Máte totiž za úkol je střílet, přičemž platí přímá úměra, čím více jich padne k zemi, tím lépe. Na vybití každého levelu máte omezené množství času, takže se budete mít co otáčet. Pokud to ovšem nezvládnete, ještě není všem dnům konec. K dispozici jsou samozřejmě lecjaké upgrady, které vylepší vaší mušku a sílu zbraně. Pěkná grafika je pak už jenom příjemný bonus navrch.

duck-destroyer

[appbox windowsphone ddb61df1-e9ba-4d85-8aaa-f1a01f67840a]

Royal Revolt 2

První díl Royal Revolt byl obrácenou tower-defense hrou, v níž jste se se svým hrdinou a poddanými snažili dobýt nepřátelské hrady. Hra vynikala nejen skvělým zpracováním a z toho plynoucí hratelností, ale také skutečností, že byla free-to-play a bez větších problémů se dala dohrát bez nutnosti platit. Co se týče mikrotransakcí, její pokračování je na tom stejně. Změn se dočkáme jenom v samotném herním konceptu, kdy na místo neznámých hradů dobýváte hrady ostatních hráčů, což znamená, že v mezičase se snažíte opevnit svůj vlastní hrad, aby vám do něj nelezli cizí. Chytlavé a extrémně zábavné i při delším hraní.

royal-revolt-2

[appbox windowsphone 9ca3b1fd-f3cc-4e9f-9a84-654ba0018c7d]

Badland

Cenami ověnčená indie plošinovka Badland s atmosférou, která by se dala krájet, vypráví příběh o malé kulovité příšerce snažící se probojovat přes překážky typu bodáků, houpaček, řezaček a dalších nástrah. K ruce vám jsou pouze další příšerky a možnost jejich vyfouknutí/nafouknutí. Hra se ovládá jedním prstem, ale i přesto není jednoduchá. Proto se nemůžeme divit, že už na Androidu se z ní stal hit. Zopakuje svůj úspěch i na Windows Phone?

badland

[appbox windowsphone fc759af5-1c86-422d-b548-b41c07965328]

The Veil

the-veil

Podívejte se na obrázek. Co vidíte? Myslíte si, že dobrou arkádovku? Tak to jste úplně na omylu. The Veil je epizodická adventura, jejíž atmosféra by se dala krájet. To je ostatně patrné už ze samotného obrázku. Také ve vás vzbuzuje spoustu otázek? To byl autorský záměr, zodpovědět si je budete moci pouze hraním. Tak směle do toho.

[appbox windowsphone 97fbb171-ed61-47b8-b1e3-12d98b14c008]

Rival Knights

Souboje středověkých rytířů od vývojářů z Gameloftu, to nemohlo dopadnout jinak, než příjemnou hratelností. Po krátkém tutoriálu, který vám ukáže, jak na svém koni uštědřovat ty největší možné rány a po několika cvičebních levelech budete vrženi do světa, kde se to hemží skutečnými rytíři. Dobrá legrácka na ukrácení času.

rival-knights

[appbox windowsphone 5a023acb-6b80-4709-a153-f56f9366ef24]

Fail Hard

Máte kaskaderské sklony, nebo vás naopak láká někomu pořádně ublížit? Ve hře Fail Hard ukojíte obě tyto choutky najednou. Jedná se o hru, jejíž náplní jsou nejrůznější pády. Velice drsné pády. Cílem hry je totiž rozsekat svého malého svěřence úplně na maděru. Mučení může začít! A pamatujte, žádné slitování!

fail-hard

[appbox windowsphone 01711d22-70f3-4263-894f-174faf60fc74]

IQ Mission

Soubor několika zajímavých logických mineher, které jsou koncipovány jako testy inteligenčního kvocientu. Na rozdíl od klasických testů jsou ovšem velice zábavné a navíc vám dávají potřebou zpětnou vazbu.

iq-missions

[appbox windowsphone 31701cfb-1d1a-487c-bf21-bd8e7a715ebb]

Huebrix

Další logická hra, tentokrát zaměřená na jediný herní princip a to spojování čar nejrůznějších délek. Za tuhle hru by si Noodlecake Studios zasloužilo metál a to hned kvůli dvěma věcem. Zaprvé dokázali vymyslet poměrně originální princip hry a za druhé tento princip je i velice zábavný. Svědčí o tom skutečnost, že hru si už stáhlo více jak milion a půl uživatelů Androidu. A co teprve až se k nim přidají spokojení hráči na dalších herních platformách.

HueBrix

[appbox windowsphone 6d739ca4-c20c-4174-b60a-b2ab98960d5a]

Mini Motor Racing

Příjemná závodní hra viděná pohledem shora, v níž se malé angličáky nejrůznějších barev a tvarů ovládají pouze dvěma prsty. Vedle čisté jízdy můžete do cíle dorazit jako první i za pomoci nejrůznějších po okruzích rozesetých power-upů. Jejich kouzlo tkví v tom, že často dokáží zamíchat pořadím i několik metrů před cílovou rovinkou. Žádný závod byste proto neměli vzdávat!

mini-motor-racing

[appbox windowsphone b348d5ce-a21f-431b-aca6-2a78efda0808]