Google a Apple měli i tento rok opravdu štědré Vánoce. Podle analytické agentury Flurry bylo na Štědrý den aktivováno 17,4 milionu zařízení s jejich operačními systémy Android a iOS. Ze statistik také vyplývá, že v období mezi 1. a 20. prosincem byly denně průměrně aktivovány 4 miliony zařízení s těmito operačními systémy. Na Štědrý den se počet aktivací zvýšil o 330 procent.
Poněkud překvapivou informací je, že aktivováno bylo více tabletů, než smartphonů. Zatímco od 1. do 20. prosince připadly na 10 aktivovaných zařízení pouze 2 tablety, tak na Štědrý den jich bylo aktivováno více než 5 (v absolutních číslech 51 procent). Podle expertů byl velký zájem především o iPady a Kindle Fire HD od Amazonu.
Oproti ostatním prosincovým dnům se rovněž zvýšil počet stažených aplikací z App Store a Google Play. Během několika hodin bylo staženo 328 milionů her a aplikací.
[dmalbum path=“/wp-content/uploads/dm-albums/sales/“/]