Mrakodrap Burdž Chalífa v Dubaji zastínil obří Galaxy S9


Mrakodrap Burdž Chalífa v Dubaji zastínil obří Galaxy S9

Společnost Samsung posunula hranice tradičních reklamních kampaní a marketingových akcí prostřednictvím velkolepé podívané na budově mrakodrapu Burdž Chalífa v Dubaji. Nové telefony Galaxy S9 a S9+, představené minulý týden na akci Unpacked, zde byly prezentovány pomocí LED světel.

Samsung v rámci kampaně propagující modely S9 a S9+ na průčelí Burdž Chalífa celkem pětkrát promítal spot The Camera Reimagined. Firma také na ploše v přízemí uspořádala reklamní akci, která lidem umožnila bezprostředně se seznámit s novými přístroji. V interaktivních stáncích bylo možné vytvářet své vlastní emotikony s rozšířenou realitou, v zrcadlové místnosti vyzkoušet fungování nového fotoaparátu za nepříznivých světelných podmínek a ve stánku s konfetami zachytit slavnostní okamžiky s využitím funkce zpomalených záběrů.

Kromě projekce v Dubaji uspořádá Samsung propagační akce i v dalších světových metropolích.

 

The following two tabs change content below.
Mirek Kočí

Mirek Kočí

Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.



Comments are closed.



Pocket
0Shares
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.