Firma Unibail-Rodamco uzavřela partnerství s Niantic Labs, divizí společnosti Google. Výsledkem kooperace je zavedení Ingress, mobilní hry pro chytré telefony, do evropských nákupních center. Vůbec poprvé v Evropě se tak nákupní prostory stávají platformou pro zcela nový zážitek v podobě rozšířené reality, která jde daleko za hranice pouhého nakupování.
Ingress nabízí interaktivní herní zážitek plný tajemství, intrik a dobrodružství. S pomocí Google Maps a GPS se hráči ve virtuálním světě pohybují, prozkoumávají ho a hledají fiktivní energii XM (zkratka pro Exotic Matter), jež se nachází v tzv. „Portálech“.
Portály byly doposud tvořeny například reálnými uměleckými díly nebo historickými památkami – a nyní je hráči najdou i v nákupních centrech Unibail-Rodamco. „Díky exkluzivní spolupráci s Niantic Labs společnosti Google můžeme nyní v našich nákupních centrech učinit velký krok vpřed,“ vysvětluje Clémentine Piazza, marketingová ředitelka skupiny Unibail-Rodamco. „Inovace v této oblasti dávají našim zákazníkům více možností interagovat s centrem. Vyzývají je k zábavné objevitelské výpravě za nečekanými místy našich center, ve kterých vždy najdou plno života a překvapení,“ doplnila. Portály budou umístěny také v prodejnách vybraných značek: MUJI, Thomas Sabo, Kusmi Tea či Izac.
Od 2. června je tento ambiciózní společný projekt uveden v šesti evropských zemích (Francie, Rakousko, Dánsko, Švédsko, Polsko a Česká republika), v osmnácti nákupních centrech skupiny, která celkem ročně navštíví přes 280 milionů zákazníků:
- Francie: Aéroville, Carré Sénart, Confluence, La Part Dieu, Les 4 Temps, Parly 2, Vélizy 2, So Ouest, Forum des Halles, Alma à Rennes, Toison d’Or à Dijon
- Polsko: Arkadia, Galeria Mokotow
- Česká republika: Centrum Chodov, Centrum Černý Most
- Rakousko: Donauzentrum
- Dánsko: Fisketorvet
- Švédsko: Taby Centrum
Hra Ingress je ke stažení na Google Play. Brzy by měla být dostupná i verze pro iPhone a iPad.
[appbox googleplay com.nianticproject.ingress]
Zdroj: TZ