V souvislosti s vlnou přechodu na nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) oznamuje T-Mobile letní sérii plánovaných odstávek některých služeb. Ty proběhnou ve třech termínech.
První bude od pátku 29.7 od 19:00 do pondělí 1.8 dopoledne. Druhá od pátku 12.8 od 19:00 do pondělí 15. 8. dopoledne a třetí od pátku 2. 9. od 19:00 do pondělí 5. 9. dopoledne. T-Mobile se za případné komplikace zákazníkům předem omlouvá.
V uvedeném období budou fungovat bez omezení stávající služby včetně volání, SMS a možnosti aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového). V rámci odstávky však bohužel nebude možné přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy, vč. případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet.
V omezeném provozu budou fungovat také Zákaznické centrum a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, MOBIL.CZ, RWE Mobil a PREmobil), rovněž značky Kaktus.
Operátor proto žádá své zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili stávající nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky používat. Přechod na nový CRM je zásadní a nutnou technologickou změnou, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů T-Mobile i zavádění nových služeb.