Kaktus má skoro 100 000 zákazníků, dobíjecí akce na Facebooku zdvojnásobují kredit


Kaktus má skoro 100 000 zákazníků, dobíjecí akce na Facebooku zdvojnásobují kredit

Virtuální operátor Kaktus za deset měsíců na trhu nasbíral již 50 000 tisíc zákazníků. Ti si nejvíce cení připojení k sociální síti Facebook zdarma, účtování jen skutečně provolaných vteřin a zákaznické péče přímo na Facebooku. V rámci dobíjecích akcí Kaktus klientům rozdal už víc než 400 000 korun kreditu. Vyplývá to z tiskové zprávy.

„Těší nás, že zájem o Kaktus roste, začátkem srpna jsme aktivovali zákazníka s číslem 50 000. Velmi populární jsou mezi fanoušky naše dobíjecí akce, kdy za dobití přidáváme zákazníkům jednou tolik kreditu,“ říká Michal Podlucký, ředitel značky Kaktus.

Klienti Kaktusu mají kompletní zákaznickou péči prostřednictvím sociální sítě Facebook. Kaktus na sobě pořád pracuje a chystá další vylepšení. Inspiraci hledá především u 19 000 fanoušků, kteří si na Facebooku píší o různé vychytávky – v nejbližší době tak Kaktus zavede např. automatickou obnovu balíčků s levnějšími minutami, textovkami a megabajty.

Na základě podnětů od uživatelů smartphonů a tabletů byla také připravena mobilní verze webových stránek.

5

Cena za minutu hovoru je u Kaktusu v balíčku od 1,50 Kč, v základním tarifu pak minuta stojí 2,50 Kč. Velká většina zákazníků využívá Facebook, který se nezapočítává do spotřebovaných dat. Aplikaci Kaktus využívá 10 134 zákazníků.

kaktus

Zdroj: t-press.cz

The following two tabs change content below.
Mirek Kočí

Mirek Kočí

Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.



Comments are closed.



Pocket
0Shares
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.