Druhý největší výrobce smartphonů na světě se posunul v prestižním žebříčku poradenské firmy Interbrand na 68. místo. Huawei se v TOP 100 umisťuje již několik let a každý rok se krok za krokem posouvá směrem vzhůru.
Vůbec poprvé se mezi nejlepší značky světa dostal v roce 2014, kdy se umístil na 94. místě. O rok později už se posunul na 88. pozici a v roce 2016 se Huawei podařilo získat 72. příčku. Letos čínský gigant znova zvýšil hodnotu značky a postoupil na 68. místo v žebříčku.
Podle Interbrand Huawei urychluje globální digitální transformaci a vytváří lepší propojený svět prostřednictvím budování kvalitnějších sítí. Hodnota asijské značky se i nadále zvyšuje, a to převážně kvůli stálému růstu výkonnosti a jejímu výraznému průniku na trh spotřební elektroniky.
Již příští týden výrobce na speciální akci v Londýně představí nové smartphony Mate 20 a Mate 20 Pro se špičkovou výbavou, kterou doplní umělá inteligence nové generace. Očekává se, že zejména verze Pro stane na vrcholu mobilích telefonů současnosti.