HTC bojuje o život. Zachrání ho chystaný supersmartphone O2?


HTC bojuje o život. Zachrání ho chystaný supersmartphone O2?

Letošní top model „emdevět“ rozhodně neurazí, ale na druhou stranu nepřišel s žádnou výraznou inovací. Výrobce navíc ve chvíli, kdy potřebuje opravdu hodně prodávat, aby se odrazil ode dna, naprosto přepálil cenu. Výsledkem jsou pokračující katastrofální hospodářské výsledky a rozčarovaní akcionáři. HTC se chce zachránit špičkovým androidem s označením O2. Ale není už přeci jenom pozdě?

Spekulace o nové vlajkové lodi HTC se objevují od chvíle, co výkonná ředitelka Cher Wangová oznámila, že firma o zákazníka zabojuje s novým prémiovým telefonem. Nyní se na internetu objevily údajné parametry chystaného modelu. Podle dostupných informací půjde o obra s šestipalcovým QHD displejem a výkonným osmijádrem Snapdragon 820 od Qualcommu.

V souvislosti s novým HTC se dále skloňují také 4 GB RAM, 20,7megapixelový fotoaparát a 64 GB nebo 128 GB uživatelské paměti. Čelní kamerka pro selfie a videohovory má být pětimegapixelová. Slušnou výdrž by měla zajistit 3500mAh baterie, která bude uschována v bytelném kovovém tělu. Součástí výbavy má být i podpora zvýšené odolnosti proti prachu a vodě.

Protože ne každý holduje přerostlým smartphonům, měla by se v prodeji objevit i menší verze O2 se stejným hardwarem, avšak kompaktnějším tělem a pětipalcovým displejem. Na další podrobnosti o novém HTC si musíme počkat. Vše však nasvědčuje tomu, že k uvedení telefonů zřejmě nedojde dříve než v roce 2016.

HTC

Zdroj: PA

The following two tabs change content below.

Mirek Kočí

Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.



Diskuze: (2)


  1. Perina Václav

    HTC je mrtvá firma, dávám jim maximálně dva roky.

  2. SeppWinkler

    „Rozčarovaní akcionári“ – to je milé. Sú to tí akcionári, čo sa snažia krátkodobo vyžmýkať firmu a tlačia ju do nezmyselných redukcií nákladov a nezmyselných rastov tržieb, ktoré im potom kúpení manažéri „maľujú“ v prezentáciách fiktívnych budúcich budgetov. Sú to tí akcionári, ktorí kupujú firmu z dôvodov krátkodobých kapitálových ziskov, aby ju následne položili. Sú to tí akcionári, ktorí spôsobujú celosvetovú krízu, nezamestnanosť a chudobu. A sú rozčarovaní 🙂



Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.