Zatímco celosvětová poptávka po mobilních telefonech zaznamenala v prvním pololetí 2015 dle agentury GFK jen 7% nárůst, divize Huawei Consumer BG s 48,2 miliony dodanými smartphony dosáhla růstu o 39 %. Z toho 20 milionů činily přístroje značky Honor (vlajková loď Honor 6+ zaznamenala tři miliony dodaných kusů) a tržby tohoto sub-brandu tak dosáhly 2,63 miliardy dolarů.
Díky těmto číslům tak během prvních šesti měsíců aktuálního roku Honor překonal výsledky celého roku 2014.
Honor slavil úspěch také se svými marketingovými akcemi a kampaněmi. Například během akce „Honor Global Carnival“, která začátkem dubna letošního roku zahrnovala 18 zemí a regionů, se během jediného dne prodaly dva miliony mobilních telefonů této značky v hodnotě 300 milionů dolarů.
Značka Honor nyní působí v 74 regionech a zemích po celém světě a s 3 miliony dodanými přístroji (první pololetí 2015) mimo domácí Čínu patří k nejvýznamnějším společnostem v odvětví, které se soustřeďují na zahraniční trhy. V Evropě i v České republice Honor spolupracuje se silnými partnery v oblasti e-commerce jako Alza.cz, Mall.cz, CZC.cz a mnoha dalšími.
V roce 2015 se bude Honor nadále zaměřovat na rozvoj v zemích západní a střední Evropy i na rozvoj trhů s velkým potenciálem (Indie, Rusko). Významné investice značky budou směřovat také do Japonska.
Mám Honor 6 a je to super telefon. Škoda slaběle SW podpory, jinak je to špička.