Honor nedávno uspořádal globální festival Fans Days 2020, který běžel po celém světě od 30. března do 12. dubna. V rámci akce se ve slevách objevilo široké portfolio výrobků od nositelné elektroniky (fitness náramky nebo chytré fitness hodinky), mobilních telefonů až po novinku, sérii notebooků MagicBook. Jak dopadly jednotlivé regiony včetně České republiky a Slovenska?
Honor Wearables
V Rusku, které se dlouhodobě drží na špičce ve výsledcích na mezinárodním trhu, dosáhly prodeje nositelné elektroniky meziroční nárůst o 270 % v porovnáním s Fans Days z loňského roku. Region střední a východní Evropy hlásí prudký nárůst především díky chytrým hodinkám MagicWatch 2 až o 210 % v porovnáním s předchozími 2 týdny. Největší nárůst v regionu zaznamenala Česká republika, kde se MagicWatch 2 staly nejlépe prodávanými hodinkami ve své kategorii u prodejců Alza, Datart, Mobil Pohotovost nebo Electroworld. Fitnes náramek Band 5 si vysloužil první pozici u prodejců Datart a Mobil Pohotovost.
„Celkově se prodeje v České republice a na Slovensku v kategorii Wearables zvýšily o 250 %,“ hlásí výrobce. V kategorii smartphonů to pak bylo až o 220 %. Nejvíce se prodával model Honor 8X a nejoblíbenější a mnohokrát oceněný mobil roku 2019 Honor 20.
Honor pokračuje v expandování vlastního eshopu napříč Evropou
Od 30. března do 14. dubna Honor zaznamenal rekordních 325 milionů návštěv na Hihonor.com. Přes více než 106 000 se pak na stránce rovnou zaregistrovalo. Honor, který dlouhobě profiluje jako technologická značka, se poslední dobou zaměřuje na nabídku nadstandarních produktů a urychlení nákupního procesu na co nejmenší počet kroků. Samozřejmě nezapomíná na benefity pro zákazníky, jako je např. vrácení zboží zdarma , dodání zboží zdarma a exkluzivní slevy na vybrané produkty pro VIP zákazníky.
Zdroj: Honor