Prvním oficiálním zákazníkem obřího billboardu na Times Square se od tohoto úterý stala internetová společnost Google, jejíž reklamní kampaň se na digitálním panelu bude objevovat po zbytek tohoto a začátek příštího roku. Google za pronájem zaplatí 2,5 milionu dolarů.
Na panelu, který má délku zhruba jako fotbalové hřiště a jeho výška odpovídá osmi patrům domu, se od 24. listopadu zobrazují upoutávky na aplikaci androidify.com, kde si můžete vytvořit vlastní postavičku Androida k obrazu svému a platformy Android Wear, Android Auto, Android TV a Nexus.
Část reklamního prostoru Google vyhradil neziskovým organizacím Made with Code, Charity Water, WWF, Khan Academy, NRDC, Donors Choose a Give Directly.
Nový billboard se nachází v srdci Times Square, nad křižovatkou, jíž denně projde kolem 300 000 chodců a dalších 115 000 lidí po ní projede v autech. Reklama na něm Google bude stát 2,5 milionu dolarů za čtyři týdny, což je nejvíce za venkovní reklamu v USA.
Zdroj: 9to5Google