Pondělí, 27 června, 2022
DomůNovinkyFacebook představil nové logo, od toho starého se liší jen kosmeticky

Facebook představil nové logo, od toho starého se liší jen kosmeticky

Společnost Facebook sleduje moderní trendy a tak si nechala navrhnout nové logo. To se od toho starého liší opravdu jen velmi málo. 

Změna se týká loga s dlouhým nápisem Facebook, které v některých případech nahrazuje populárnější a podstatně rozšířenější logo s typickým modrým „F“ ve znaku.

Jak můžete vidět na obrázku, nové logo přichází se zeštíhlenými písmeny a pozměněným „A“. Pokud však tyto změny nebudete zkoumat podrobně, možná si ani ničeho nevšimnete.

Střídmé oživení loga Facebooku je celkem pochopitelné. Facebook je značka, kterou znají lidé po celém světě. Pokud by došlo k jeho radikální změně, lidé by nápis zbytečně nepoznávali, což by oproti očekávání mělo zcela protichůdné účinky.

fb-overlay.0-701x229

facebook-new-logo

Martina Lipertová
Martina Lipertová
Redaktorka na volné noze, ale především vášnivá hráčka videoher na všech myslitelných herních platformách včetně Androidu a Applu.
Další články

2 KOMENTÁŘE

  1. Predpokladám, že nový návrh, analýza a rebrand budú stáť 150 mil. USD. Jasný tunel manažmentu 🙂

Diskuze je uzavřena.

Nejčtenější

Poslední komentáře