Společnost Facebook sleduje moderní trendy a tak si nechala navrhnout nové logo. To se od toho starého liší opravdu jen velmi málo.
Změna se týká loga s dlouhým nápisem Facebook, které v některých případech nahrazuje populárnější a podstatně rozšířenější logo s typickým modrým „F“ ve znaku.
Jak můžete vidět na obrázku, nové logo přichází se zeštíhlenými písmeny a pozměněným „A“. Pokud však tyto změny nebudete zkoumat podrobně, možná si ani ničeho nevšimnete.
Střídmé oživení loga Facebooku je celkem pochopitelné. Facebook je značka, kterou znají lidé po celém světě. Pokud by došlo k jeho radikální změně, lidé by nápis zbytečně nepoznávali, což by oproti očekávání mělo zcela protichůdné účinky.
Wow, a jak jinak by se od sebe mela lisit dve loga, nez kosmeticky?
Predpokladám, že nový návrh, analýza a rebrand budú stáť 150 mil. USD. Jasný tunel manažmentu 🙂