Neděle, 14 srpna, 2022
DomůNovinkyČínský výrobce vytvořil kampaň, která si dělá srandu z celé konkurence

Čínský výrobce vytvořil kampaň, která si dělá srandu z celé konkurence

Čínský výrobce zvolil před odhalením svého nového chytrého telefonu OnePlus agresivnější marketingovou strategii. Kampaň pod názvem #NeverSettle si totiž utahuje z konkurence a poukazuje na jejich „slabá místa“.

Z obrázků je zřejmé, že u Samsungu útočí náplastí na design nové S5, u Windows Phone na omezený počet aplikací, u Apple na plastové jablíčko atd.

OnePlus by měl být představen v druhém čtvrtletí tohoto roku za cenu 400 dolarů. Měl by mít předinstalovaný CyanogenMod a přijít s v elegantním kabátku. Pokud tomu tak opravdu bude, se dozvíme záhy.

Co si myslíte o takovýchto způsobech konkurenčního boje?

oneplus-samsung

oneplus-apple

oneplus-windows-phone

oneplus-blackberry   oneplus-htc

oneplus-moto

Zdroj: gizchina

Tomáš Rygl
Tomáš Rygl
Inženýr vysoké školy zaměřené na ekonomii, který je fanouškem mobilních technologií. Mezi nejoblíbenější společnosti Tomáše patří Google, Samsung a Apple.
Další články

1 komentář

  1. Tahle reklama se jim fakt povedla,,, je decentní a trefná… za mě 1*…

Diskuze je uzavřena.

Nejčtenější

Poslední komentáře