Podle společnosti Slice Intelligence se v první den předprodejů hodinek jen v USA předobjednalo 957 tisíc kusů. To znamená, že se za pouhý jeden den prodalo více Apple Watch než hodinek se systémem Android Wear za celý loňský rok. Těch se v roce 2014 prodalo jen 720 tisíc kusů.
Za úspěchem Apple Watch stojí zejména masivní reklama, do které bylo zapojeno i několik celebrit. Na sociálních sítích Apple Watch propagovaly například světoznámé zpěvačky Beyoncé a Katy Perry.
Svou roli jistě sehrálo i to, že Apple své hodinky nabízí ve 38 variacích s cenami od 349 dolarů (téměř devět tisíc korun) po 10 tisíc až 17 tisíc dolarů (asi 250 tisíc až 430 tisíc Kč) za zlatou verzi Edition.
V konkurenční společnosti Google si nyní nejspíše lámou hlavu nad tím, co udělali špatně. Respektive přemýšlejí, jak prodeje chytrých hodinek s Android Wear do budoucna zvýšit.
Zdroj: PN
…což určitě svědčí o kvalitě produktu… 😀
U konkurence neudělali špatně nic, jen nemají sílu toho, že prodávají lidem pocit nadřazenosti a jejich vlastní osobnost.
Tak uvidíme z prvních uživatelských recenzí, o jak kvalitní produkt jde.
Jsem zvědav hlavně na výdrž kvůli uváděné kapacitě baterie.
Ale jednoznačne to svedčí o sales schopnostiach Apple 🙂
ale kdeže prodali… to jsou jen rezervační předobědnávky z kterých je valná část obchodů a e-shopů které věří v jejich úspěch a svoji dobrou marži. Kolik jich z toho množství bude dalších pár týdnů/měsíců na skladě se nedá ani odhadnout, rozhodně to není prodané a aktivní množství 🙂 To je jako říct, že máme další jadernou elektrárnu hned, jakmile vypíšeme výběrové řízení 😀
Pamatuju si jak všichni předpovídali konec Apple s hodinkama a tak si nejsem uplně jistý co je na tom pravdy…