Protože Apple přesný počet prodaných hodinek Watch v rámci zveřejněných finančních výsledků za duben až červen neuvedl, přispěchala analytická agentura Canalys s vlastním odborným odhadem.
Z něj vyplývá, že americká technologická firma dodala za kvartál do distribuční sítě 4,2 milionu kusů svých chytrých hodinek a s přehledem zastínila do té doby tři nejaktivnější hráče na poli nositelné elektroniky, tedy Fixbit, Samsung a Xiaomi.
Velký úspěch Applu připisuje i další agentura – Strategy Analytics, která tvrdí, že tomuto výrobci stačily pouhé tři měsíce na trhu, aby prodej chytrých hodinek meziročně poskočil o neuvěřitelných 457 procent. Apple je aktuálně s velkým náskokem jedničkou na trhu chytrých hodinek, když drží 75 procent trhu. Druhý Samsung má pouhá 7,5 procenta.
S Apple Watch je přitom spokojeno nebo velmi spokojeno celkem 97 procent uživatelů. Pouze dvě procenta majitelů jsou spokojena napůl a jedno procento je s hodinkami zcela nespokojeno, před nedávnem na to upozornila společnost Wristly.