V důsledku nezvládnuté marketingové akce společnosti LG bylo zraněno dvacet lidí. Událost nazvaná „G in the Cloud” tedy G v oblacích přilákala velké množství příznivců nového modelu G2. Bohužel se ale opět potvrdilo, že když lidé mohou získat někde něco zadarmo, jsou schopni jít i přes mrtvoly.
Součástí marketingové akce bylo totiž vypouštění skupiny balónků ve tvaru G. Ke sto z nich byl také připevněný poukaz, který poté návštěvníci mohli vyměnit za nový smartphone G2.
Někteří jedinci se ale rozhodli soutěžit ne zrovna férovým způsobem, když si s sebou na akci přinesli kuličkové zbraně a vzduchové pistole.
Že to nebyl zrovna dobrý nápad, snad netřeba dodávat, během několika okamžiků došlo k poranění dvou desítek lidí. Někteří byli dokonce hospitalizováni.
Firma LG se zraněným omluvila a slíbila jim, že za ně uhradí náklady spojené s léčením. Další akce, které se měly uskutečnit po celé Jižní Koreji, firma raději z bezpečnostních důvodů zrušila.
Zdroj: Engadget
Šílenci… Tak trochu tragikomedie.
Ještě že to nedělají u nás, to by tam naběhli naši oblíbení černí spoluobčané s nožema a to by se teprve děly věci.