Nvidia spojila síly s KeokeN Interactive a společně přidávají realistické světelné efekty do Deliver Us The Moon: Fortuna. Hra nyní nabízí odrazy a stíny vykreslované pomocí technologie ray tracing, která jim propůjčuje fotorealistický filmový vzheld. Doplněna byla také podpora technologie DLSS.
Prostředí a atmosféra v Deliver Us The Moon: Fortuna mají skvělé předpoklady ukázat v plné kráse stíny a odrazy vykreslené pomocí ray tracingu v reálném čase. Díky této techologii může svetělný engine zobrazit realistický odraz světla na všech površích, které jsou toho schopny, což herní zážitek posouvá o úroveň vpřed.
Odrazy jsou založeny na přesné geometrii scény a jejím dynamickém osvětlení, díky tomu může svět Deliver Us The Moon: Fortuna ožít zcela novými způsoby, které by bez ray tracingu nebyly možné. Ray tracing také ve hře pomáhá zpeřesnit stínové mapy vrhané objekty nasvícenými z různých světelných zdrojů. Kombinací těchto map a ray tracingu mohou být scény s výrazným stínováním renderovány s daleko vyšší mírou detailů, než bylo dosud možné.
Příběh Deliver Us The Moon je zasazen do blízké apokalyptické budoucnosti, kde jsou pozemské zásoby surovin již vyčerpány a lidstvo se pro zajištění svého přežití obrací ke hvězdám. Jednotlivé národy za účelem řešení extrémní energetické krize společně zakládají organizaci World Space Agency. Hlavním cílem je kolonizace Měsíce a těžba Helia-3, které má pokrýt energetické potřeby stále rostoucí zemské populace.
Náhle a bez předchozího varování je však spojení s Měsícem přerušeno a zdroj energie ztracen. Země se po několik let ponoří do temnoty. Světové vlády společnými silami zahajují novou misi s cílem obnovit energetické dodávky a přinést lidstvu naději.