Huawei zveřejnil nejnovější auditované finanční výsledky, které prokázaly, že čínská značka i v loňském roce rostla. Celkové roční příjmy činily 92,5 miliardy dolarů, což znamená 15,7% navýšení oproti roku 2016. Firma dosáhla zisku 7,3 miliardy dolarů, v této oblasti tedy došlo k meziročnímu nárůstu o 28,1 %.
Mobilní divize Huawei Consumer Business Group, která zahrnuje značky Huawei i Honor, zaznamenala na trzích, kde působí, rychlý růst. Celkově v roce 2017 prodala 153 milionů smartphonů a její příjmy meziročně stouply o 31,9 % na 36,4 miliardy dolarů. Pro zajímavost: celosvětově se prodalo 20 milionů kusů modelů Huawei P10 a Huawei Mate 9
Strategie úzkého propojení značek Huawei a Honor v roce 2017 v pozitivním smyslu slova otřásla trhem a vytvořila komplexní portfolio produktů, které následují nejnovější technologické trendy. Zatímco Huawei se soustředí na inovativní funkce a komfortní uživatelskou zkušenost pro náročnější spotřebitele, produkty Honor oslovují především mladé zákazníky.
V oblasti inovací se Huawei soustředí na rozvoj funkcí využívajících umělou inteligenci. Ta je součástí i nově představených modelů P20 Pro a P20. Prémiový P20 Pro jako první telefon na světě disponuje trojitým fotoaparátem Leica a stejně jako P20 při focení spoléhá na AI. Doplňuje je levnější P20 lite, který cílí zejména na mladé uživatele, kteří kladou důraz na vyrovnaný poměr kvality, výkonu a designu.