Společnost Samsung posunula hranice tradičních reklamních kampaní a marketingových akcí prostřednictvím velkolepé podívané na budově mrakodrapu Burdž Chalífa v Dubaji. Nové telefony Galaxy S9 a S9+, představené minulý týden na akci Unpacked, zde byly prezentovány pomocí LED světel.
Samsung v rámci kampaně propagující modely S9 a S9+ na průčelí Burdž Chalífa celkem pětkrát promítal spot The Camera Reimagined. Firma také na ploše v přízemí uspořádala reklamní akci, která lidem umožnila bezprostředně se seznámit s novými přístroji. V interaktivních stáncích bylo možné vytvářet své vlastní emotikony s rozšířenou realitou, v zrcadlové místnosti vyzkoušet fungování nového fotoaparátu za nepříznivých světelných podmínek a ve stánku s konfetami zachytit slavnostní okamžiky s využitím funkce zpomalených záběrů.
Kromě projekce v Dubaji uspořádá Samsung propagační akce i v dalších světových metropolích.