Trh se smartphony je k prasknutí přeplněný, takže se technologické společnosti musejí hodně ohánět, aby lidi zaujaly. Velmi důležitým prostředkem jsou v tomto případě reklamy, přičemž je třeba být stále důmyslnější.
Toho si je vědoma i čínská společnost OnePlus, která v indickém městě Bengalúru spustila nevšední reklamní kampaň s názvem „Pokud vám telefon nedoručíme do hodiny, budete ho mít zdarma“. Prodávající si pravděpodobně rádi objednávají jídlo, protože takto to funguje především v rámci rozvážkové služby místních restaurací.
Název kampaně prozrazuje více méně vše potřebné, snad kromě toho, že nabídka se týká pouze loňské vlajkové lodi OnePlus One. Společnost OnePlus se totiž rozhodla zabít dvě mouchy jednou ranou a vedle samotné reklamy se ještě zbavit přebytečných kusů loňské vlajkové lodi, aby uvolnila místo novému zařízení (OnePlus Two).
Pokud kampaň bude úspěšná, společnost se ji chystá přinést i do dalších měst. V České republice a na Slovensku se ji i přesto nejspíše nedočkáme, nicméně nápad je to docela zajímavý. Doufejme, že se jím někdo inspiruje (a že poslíček nakonec bude mít zpoždění).
Zdroj: Mashable