Pondělí, 15 dubna, 2024
DomůRecenzeZkraťte si čekání na Ježíška - Nejlepší hry roku 2013 zdarma

Zkraťte si čekání na Ježíška – Nejlepší hry roku 2013 zdarma

Venku přituhuje, Vánoce jsou za dveřmi a tak většina z nás již pouze dokupuje poslední dárky a provádí předvánoční úklid a přípravy. Ježíšek na kouzelný zvoneček zazvoní až za 5 dní, a tak si na své nadílky musíme ještě pár dnů počkat. Proč si ale to čekání nějak nezpříjemnit? Například zahráním nějaké kvalitní hry na vašem Androidím zařízení.

Přinášíme vám přehled her uplynulého roku, které jsou skvěle hratelné na malých i velkých displejích a které můžete na Google Play stahovat do svých telefonů a tabletů zdarma. Tedy zdarma… Jak se stalo poslední dobou populární, mnohé z nich obsahují minitransakce uvnitř hry (i vývojáři musí být z něčeho živi), které můžete, ale nemusíte podstoupit.

Věříme, že mnozí z našich čtenářů si rádi za kvalitní hru zaplatí již při samotném stahování, ale existují i stejně kvalitní hry, které lze stáhnout zdarma a které bohužel obsahují zmíněné mikrotransakce.

Ale už dost řečí, zde je slibovaný přehled nejlepších her roku 2013, které můžete na Google Play stahovat zdarma. Pokud zde dle vás nějaká hra chybí, neostýchejte se nám napsat svůj tip do komentářů pod článkem.

Asphalt 8: Airborne

asphalt8

Asphalt 8 byla dlouho očekávanou a vyhlíženou závodní hrou pro Android, v listopadu 2013 se fanoušci dočkali jejího uvolnění ke stažení na Google Play zdarma. Navazuje na sérii úspěšných závodů a nutno zmínit, že 8. díl se opravdu povedl. Zpracování předčí vaše očekávání, budete žasnout nad tím, jak je hra po stránce grafiky a fyziky zpracována. K dispozici je kariérní mód, ve kterém si můžete odemykat další části hry, jako jsou nové tratě či auta.

Koho by omrzela kariéra, může si to rozdat s jinými hráči v online multiplayeru. Kromě běžného závodního módu hra obsahuje i nový, alternativní s novou adrenalinovou zábavou, ve kterém si s ostatními zahrajete „na babu“, kterou musíte rychle předat někomu z vašich soupeřů, nebo explodujete. Vedle kvalitního zpracování vás potěší i výborná hudba. K Asphalt 8: Airborne se tak budete rádi znovu a znovu vracet.

[appbox googleplay com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM]

Dumb Ways to Die

dumbwaystodie

Znáte virální video „Dumb Ways to Die“ upozorňující na hloupé způsoby, jak můžete zemřít? V podstatě se jedná o roztomile zpracovanou variantu udílení Darwinových cen, se špetkou nadsázky, humoru a chytlavé melodie. Někoho zřejmě napadlo, že by nebylo špatné s touto tématikou vytvořit i hru, a tak se zrodila Dumb Ways to Die. Vaším úkolem bude jednoduše v jednotlivých minihrách přežít bez újmy na zdraví co nejdéle. Postupem času se přežití stává více a více obtížnější…

Budete muset například od vašeho rozkroku střílením udržet co nejvíce piraň, zabíjet dotěrné vosy, či zabránit svému pádu do kolejiště pod projíždějící vlak. Chybovat můžete celkem 3x, pak je smrt neoblomná a hra pro vás končí. Tak jak dlouho se udržíte naživu?

Hra je vyvedena v roztomilém designu (stejně jako virální video), s postupem hraní budete odemykat nové postavy a nové herní situace.

[appbox googleplay air.au.com.metro.DumbWaysToDie]

Dead Trigger 2

deadtrigger2

Pokračování úspěšného prvního dílu rozsáhlé zombie apokalypsy pro Android OS. Realistické zpracování, propracované efekty a děsivá atmosféra. Tohle spojení nejednou zapříčiní, že nadskočíte na židli a srdeční tep se vám znenadání zrychlí. Jedná se o 3D střílečku hrané z pohledu první osoby s uzpůsobeným ovládáním pro bezproblémový pohyb a střelbu.

Hra má implementovaný propracovaný systém sbírání artefaktů, které vám následně hru usnadní či ozvláštní. Jen jejich samotný sběr ovšem zabere nějaký ten čas, nic nedostanete bez tvrdé práce (nebo spíš bez přesné střelby) a už vůbec ne hned. Pro rychlejší postup si za reálné peníze můžete nakoupit další pomůcky. Hru lze však dohrát i bez jakýchkoliv investic, pouze zabere její dohrání více času (což ovšem není na škodu).

[appbox googleplay com.madfingergames.deadtrigger2]

Dots

dots

Jednoduchá a návyková puzzle hra, která potrénuje především vaše mozkové závity a postřeh. Vaším úkolem je v co nejkratším čase protnout všechny stejně barevné tečky. Aby to nebylo tak snadné, váš čas je omezený. Spojením čáry a vytvořením uzavřené smyčky získáte bonus body navíc. Díky lokálnímu multiplayeru můžete poměřit svůj postřeh i s vašimi přáteli.

[appbox googleplay com.nerdyoctopus.gamedots]

Dungeon Hunter 4

dungeonhunter4

Rychlá RPG akce šlapající jako švýcarské hodinky. Vaším úkolem bude probít se jednotlivými kampaněmi, sbírat předměty a zkušenosti, vylepšovat svoji postavu. Jakmile budete dost silní a zkušení, můžete si troufnout poměřit síly s ostatními hráči v online multiplayeru. Multiplayer obsahuje dva módy: kooperativní, ve kterém budete spolupracovat a druhý, ve kterém si to můžete rozdat tváří v tvář mezi sebou. Grafika a zpracování vás úplně pohltí. Jedná se o jednu z nejlepších RPG pro Android.

[appbox googleplay com.gameloft.android.ANMP.GloftD4HM]

Galaxy on Fire 2

galaxyonfire2

Galaxy on Fire 2 je Sci-fi RPG, které provede hráče v kosmické lodi napříč nádherně zpracovaným vesmírem. Vyzkoušíte si rozmanité úkoly, přes lov vesmírných pirátů až po těžení asteroidů. Úkolů je ve hře opravdu mnoho, a tak se vám nestane, že byste ji během pár okamžiků dohráli. Postup ve hře vám otevře nové díly pro váš koráb, očekávat můžete i na mikrotransakce, pomocí kterých si hru usnadníte anebo pořídíte běžně nedostupné vychytávky.

Hra s bohatými možnostmi a dějem roztepe srdce každého fanouška Sci-fi, který by si Galaxy on Fire 2 rozhodně neměl nechat ujít.

[appbox googleplay net.fishlabs.gof2hdallandroid2012]

Plague Inc.

plagueinc

Plague Inc. je simulátor světové pandemie, kde úkolem hráče je pomocí vědy z nenápadné nákazy vytvořit globálního obávaného zabijáka. Lze definovat příznaky, průběh onemocnění či způsob šíření. V průběhu hraní se budou odemykat nové možnost, které vždy změní průběh hry. Proti vám budou stát světové zdravotní organizace, které dříve či později vaše snahy zarazí.

Než se jim to však povede, váš cíl je jednoduchý – co nejvýrazněji zredukovat světovou populaci. Mikrotransakce vás mohou zbavit reklamy či urychlit výzkum nových mutací viru. Každá hra má náhodně definované parametry a prostředí, vždy svoji strategii budete muset přizpůsobit okolním podmínkám.

[appbox googleplay com.miniclip.plagueinc]

Zdroj: androidcentral

Martin Polický