Značka Honor dominovala velké prodejní akci v Číně


Značka Honor dominovala velké prodejní akci v Číně

V sobotu proběhla v Číně tradiční prodejní akce Singles‘ Day, která se přirovnává k původně americkému prodejnímu konceptu Black Friday a patří mezi největší čínské slevové festivaly. V tento den nabízí většina tamějších obchodů výhodné slevy a prodeje tak dosahují neskutečných objemů.

Značka Honor se tento rok zapsala svým rekordním prodejem v oblasti mobilních telefonů. Jen za tento jediný den zákazníci nakoupili modely Honor za více než 650 milionů dolarů, a to jen v rámci e-commerce velikánů Jingdon (JD.com) a Alibaba (Tmall.com).

V rámci Singles‘ day se tak sub-brand Huaweie na zmíněných prodejních platformách stal nejprodávanější značkou mezi smartphony, a to jak v rámci výnosu, tak v rámci počtu prodaných kusů. Porazil tak například i firmy Apple či Xiaomi.

I na našem trhu Honor chystá zajímavé slevové akce. Bližší informace o nich ale zatím nemáme.

The following two tabs change content below.
Mirek Kočí

Mirek Kočí

Nadšenec do mobilních telefonů a šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz, Deník.cz a přispíval do rubriky Moderní život tištěného časopisu Týden. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *



Pocket
0Shares
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.