Zažijte klasiku znovu! Nvidia modernizuje Quake II s podporou ray tracingu jako dárek hráčům


Zažijte klasiku znovu! Nvidia modernizuje Quake II s podporou ray tracingu jako dárek hráčům

Quake II RTX je první hrou na světě, která plně využívá path tracing, techniku ray tracingu, která unifikuje všechny světelné efekty, jakými jsou stíny, odrazy, lom světla a další, do jediného ray-tracingového algoritmu. Díky tomu získává Quake II od id Software, jedna z nejpopulárnějších her na světě vydaná v roce 1997, úplně nový vzhled.

Hra obsahuje první trojici úrovní pro jednoho hráče z oblíbené PC klasiky. Hráči, kteří již původní Quake II vlastní, si mohou vychutnat celou hru s podporou path tracingu včetně kooperativního i deathmatch módu hry pro více hráčů. „Quake II RTX je vyjádřením naší lásky a vášně ke hraní na PC,“ řekl Matt Wuebbling, ředitel marketingu ve společnosti Nvidia. „Díky použití Vulkan API a grafických technologií nové generace využívajících ray tracing můžeme tuto PC klasiku nabídnout i mladším hráčům, kteří si ji mohou stáhnout a zahrát zdarma.“

Podrobnější popis technologií použitých v Quake II RTX je k dispozici zde, ukázku hry s ray tracingem v plné kráse si pak můžete prohlédnout v novém trailer videu. 

Závěrem dodejme, že Quake II RTX bude na stránkách Nvidie ke stažení od 6. června.

The following two tabs change content below.
Mirek Kočí

Mirek Kočí

Šéfredaktor serveru Světaplikací.cz. Dříve psal pro ExtraHardware.cz a Deník.cz, nyní občas přispívá do tištěných časopisů Týden a Faktor S. Ve volném čase se věnuje rodině, sportu a youtuberingu.



Diskuze: Zažijte klasiku znovu! Nvidia modernizuje Quake II s podporou ray tracingu jako dárek hráčům


  1. Max

    Super, moc rád si zahraju!



Pocket
0Shares
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.