Díky soudnímu sporu mezi Applem a Samsungem se na veřejnost dostal další zajímavý dokument, který dokazuje, že korejský výrobce vědomě lhal o prodejích svého tabletu Galaxy Tab. V očích veřejnosti jej stavěl do role zabijáka iPadu. Ve skutečnosti se Galaxy Tab prodával hůře než zařízení méně věhlasných značek.
Na začátku roku 2011 analytická firma Strategy Analytics ve své zprávě ocitovala zaměstnankyni Samsungu Lee Young, která v konferenčním hovoru investorům tvrdila, že obrovský zájem spotřebitelů vedl k tomu, že firma za necelých šest týdnů prodala dva miliony kusů Galaxy Tabu.
Společnost Strategy Analytics pak na základě této informace vydala statistiku, kde uváděla, že Galaxy Tab snížil tržní podíl iPadu z 95 na 75 procent. Ze zprávy samozřejmě čerpaly téměř všechny renomované servery, které zařízení Samsungu (dnes už víme, že neprávem) označovaly jako zabijáka iPadu.
Zájem o Galaxy Tab byl přitom ve skutečnosti velmi slabý. Korejský výrobce za celý rok 2011 na území USA prodal jen milion kusů svých tabletů.
Zdroj: idownloadblog
Jdu do něj, vypadá skvěle.