Americký internetový gigant začal ve svém obchodu Google Play Store nabízet vývojářům možnost využívat promo kódy. Přidal se tak ke společnostem Apple či Valve, v jejichž online obchodech jsou tyto kódy dostupné již delší dobu.
Promo kódy v aplikacích a hrách odemykají speciální funkce či vlastnosti, nebo rovnou celé placené aplikace. Tímto způsobem mohou vývojáři své výtvory propagovat a poskytovat je například médiím, která se na ně chystají psát recenzi, nebo například výhercům v soutěži.
Promo kódy se vkládají přímo skrze aplikaci Google Play Store – v postranním menu, pod položkou „uplatnit kód“.
Životnost kódu je maximálně jeden rok a Google počet kódů na jednu aplikaci omezil na 500 kusů za jedno čtvrtletí.
Promo kódy se dají využít pro otevření placených aplikací a her, případně položek, které jsou v nich nabízeny za peníze. Nevztahují se však na předplatné služeb, jako jsou hudební streamovací kanály.
Zdroj: Android Community